Expedia.comUSD 150
Vio.comUSD 149
AlgotelsUSD 237
Anmeldt 30. oktober 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
ScandicFornebu776, Manager på Scandic Fornebu, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. desember 2018

Anmeldt 26. oktober 2018 via mobile enheter

Bodde der i forbindelse med fagsamling/konferanse. Hyggelig og imøtekommende betjening. Fin beliggenhet med flott utsikt utover fjorden. Rene og relativt store rom. Et svært godt hotell, kanskje spesielt til konferanse etc.

Takk, 203terjek

Hei Terje

Tusen takk, utrolig hyggelig tibakemelding

velkommen tilbake

Ferdiando

Anmeldt 25. oktober 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 24. oktober 2018 via mobile enheter

Dette et nok et av de peneste Scandic hotellene jeg har vært på. Stilrent og moderne som er populært å benytte under seminar og samlinger. Utrolig god frokost (som det alltid er på Scandic) hvor de kan lage omelett etter eget ønske. Rommet var stort og rent i 4 etasje. Avslutningsvis kan jeg nevne at jeg spiste indrefilet til hovedrett på kvelden og med mine kriterier og gane så er dette en av de beste indrefileet’ene jeg noen gang har spist.

Takk, DanI1622

Hei Dani
¨
tusen takk for din fantiastisk tilbakemelding:) sender det videre til alle avdelinger::):)

velkommen tilbake

Ferdinando

Anmeldt 13. oktober 2018

God plass på rommene, det er nødvendig for vi er en familien på 6, nydelig og variert frokost og alltid god service. Vi har overnattet her mange ganger før og vi trives godt hver gang. Så vi kommer igjen og igjen.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, suzasl
Reiseivrig, General Manager på Scandic Fornebu, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. oktober 2018

Hei Suzasl,

Tusen takk for en veldig fin anmeldelse. Det varmer våre hjerter å høre at dere trives godt på Scandic Fornebu.

Hjertelig velkommen tilbake.

Mvh