Scandic Hotels
Dato for oppholdet: november 2018
ScandicFornebu776, ManagerScandic Fornebu, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 3. des. 2018
Hei

tusen takk for din tilbakemelding, det er utrolig givende for oss å se at dere hadde det så fint hos oss.

• Strawberry Hotels
5.4 km fra Scandic Fornebu
Bar/lounge
Se flere hoteller i Fornebu
Anmeldt 6. november 2018

Hotellet har en koselig atmosfære, og man føler at det er god plass både utendørs og innendørs. Vi hadde en fantastisk utsikt fra rommet, utover Oslo og Oslofjorden. Frokosten var bare helt nydelig og betjeningen var vennlige. Det er utmerkede stier å gå tur på i området, langs Oslofjorden,
Jo, vi kommer igjen !!

Romtips: Spør etter rom mot øst !
Takk, Ernst S
ScandicFornebu776, Manager på Scandic Fornebu, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. desember 2018

Hei Ernst

Så utrolig hyggelig.= sees snart igjen

ha en fin dag

Anmeldt 30. oktober 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 26. oktober 2018 via mobile enheter

Bodde der i forbindelse med fagsamling/konferanse. Hyggelig og imøtekommende betjening. Fin beliggenhet med flott utsikt utover fjorden. Rene og relativt store rom. Et svært godt hotell, kanskje spesielt til konferanse etc.

Takk, 203terjek

Hei Terje

Tusen takk, utrolig hyggelig tibakemelding

Ferdiando

Anmeldt 25. oktober 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 24. oktober 2018 via mobile enheter

Dette et nok et av de peneste Scandic hotellene jeg har vært på. Stilrent og moderne som er populært å benytte under seminar og samlinger. Utrolig god frokost (som det alltid er på Scandic) hvor de kan lage omelett etter eget ønske. Rommet var stort og rent i 4 etasje. Avslutningsvis kan jeg nevne at jeg spiste indrefilet til hovedrett på kvelden og med mine kriterier og gane så er dette en av de beste indrefileet’ene jeg noen gang har spist.

Takk, DanI1622

Hei Dani
¨
tusen takk for din fantiastisk tilbakemelding:) sender det videre til alle avdelinger::):)