Vio.com
AlgotelsUSD 224
Anmeldt 19. desember 2018

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
ScandicFornebu776, Manager på Scandic Fornebu, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. desember 2018

Anmeldt 7. desember 2018

Dato for oppholdet: november 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
ScandicFornebu776, Chef på Scandic Fornebu, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. desember 2018

Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

Veldig fornøyd. 2 voksne og barn på 9. Romslig rom og veldig rent. Var en helg det skjedde mye på hotellet men de hadde plassert oss slik at vi ikke merket noe støy. Veldig god frokost og med et buffeoppsett som gjorde den til en god opplevelse selv med mye mennesker. Bodde her da vi skulle på konsert i Telenor Arena, bort der tok det 12-15 minutter å gå. Busser til sentrum går ofte og tar ca 15 minutter. Utenfor hotellet er det både bensinstasjon og en Kiwibutikk. Alt dette i tillegg til god service gjorde helgen til en flott opplevelse.

Dato for oppholdet: november 2018
1  Takk, Aino M
ScandicFornebu776, Manager på Scandic Fornebu, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. desember 2018

Hei

tusen takk for din tilbakemelding, det er utrolig givende for oss å se at dere hadde det så fint hos oss.

velkommen tilbake

Ferdinando

Anmeldt 6. november 2018

Hotellet har en koselig atmosfære, og man føler at det er god plass både utendørs og innendørs. Vi hadde en fantastisk utsikt fra rommet, utover Oslo og Oslofjorden. Frokosten var bare helt nydelig og betjeningen var vennlige. Det er utmerkede stier å gå tur på i området, langs Oslofjorden,
Jo, vi kommer igjen !!

Romtips: Spør etter rom mot øst !
Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Ernst S

Hei Ernst

Så utrolig hyggelig.= sees snart igjen

ha en fin dag

Ferdinando