Vi har merket at du bruker en nettleser som ikke stĂžttes. Tripadvisor-nettstedet vises kanskje ikke riktig.Vi stĂžtter fĂžlgende nettlesere:
6 personer ser pÄ dette hotellet
Bestill nÄ, betal under oppholdet
Agoda.com
ScandicHotels.comUSD 182
Hvordan betalinger til oss pÄvirker rekkefÞlgen av prisene som vises. Romtyper kan variere.
Prisene leveres av partnerne vÄre og reflekterer priser per natt, inkludert alle skatter og avgifter som er kjent av partnerne vÄre. BesÞk partnerne vÄre for mer informasjon.
Hoteller i nĂŠrheten
SprÄkAlle sprÄk
Flere sprÄk
118–123 av 1 207 anmeldelser
Anmeldt 6. januar 2019 via mobile enheter

Scandic Fornebu
Veldig hyggelig mottakelse i resepsjonen. Resepsjonisten ga oss et rom i 6. etg hvor det mest sannsynlig er stillere siden det skulle vÊre et stort arrangement pÄ hotellet. Det var mange trÞndere pÄ hotellet.
Fikk fint og stort rom (635). Rommet hadde et lite kjÞleskap og strykebrett/strykejern. Frokosten var fint anrettet og smakte godt. Stort utvalg i brÞd, frokostblandinger, varmretter og tradisjonelt pÄlegg.
Hyggelig betjening pÄ alle steder vi var. Vi kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, VacationOslo
ScandicFornebu776, Manager pÄ Scandic Fornebu, svarte pÄ denne anmeldelsenBesvart 8. januar 2019

Hei VacationOlso

tusen tusen takk for din utrolig hyggelig tilbakemeding

den perfekte start pÄ Äret:)!

velkommen tilbake

Anmeldt 19. desember 2018

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen til en individuell reisende og kommer ikke fra Tripadvisor LLC eller noen av vÄre partnere. Tripadvisor sjekker anmeldelser.
ScandicFornebu776, Manager pÄ Scandic Fornebu, svarte pÄ denne anmeldelsenBesvart 21. desember 2018

Anmeldt 7. desember 2018

Dato for oppholdet: november 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
ScandicFornebu776, Chef pÄ Scandic Fornebu, svarte pÄ denne anmeldelsenBesvart 14. desember 2018

Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

Veldig fornÞyd. 2 voksne og barn pÄ 9. Romslig rom og veldig rent. Var en helg det skjedde mye pÄ hotellet men de hadde plassert oss slik at vi ikke merket noe stÞy. Veldig god frokost og med et buffeoppsett som gjorde den til en god opplevelse selv med mye mennesker. Bodde her da vi skulle pÄ konsert i Telenor Arena, bort der tok det 12-15 minutter Ä gÄ. Busser til sentrum gÄr ofte og tar ca 15 minutter. Utenfor hotellet er det bÄde bensinstasjon og en Kiwibutikk. Alt dette i tillegg til god service gjorde helgen til en flott opplevelse.

Dato for oppholdet: november 2018
1  Takk, Aino M
ScandicFornebu776, Manager pÄ Scandic Fornebu, svarte pÄ denne anmeldelsenBesvart 3. desember 2018

Hei

tusen takk for din tilbakemelding, det er utrolig givende for oss Ä se at dere hadde det sÄ fint hos oss.

velkommen tilbake

Anmeldt 6. november 2018

Hotellet har en koselig atmosfÊre, og man fÞler at det er god plass bÄde utendÞrs og innendÞrs. Vi hadde en fantastisk utsikt fra rommet, utover Oslo og Oslofjorden. Frokosten var bare helt nydelig og betjeningen var vennlige. Det er utmerkede stier Ä gÄ tur pÄ i omrÄdet, langs Oslofjorden,
Jo, vi kommer igjen !!

Romtips: SpĂžr etter rom mot Ăžst !
Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Ernst S

Hei Ernst

SĂ„ utrolig hyggelig.= sees snart igjen

ha en fin dag