Eventyrer27
3,0 av 5 boblerAnmeldt 23. jan. 2019via mobile enheter
ScandicFornebu776, ManagerScandic Fornebu, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 25. jan. 2019
hei

tusen takk for din tilbakemelding:) utrolig hyggelig å se at dere hadde det fint hos oss.

Bli belønnet med One Key
5.5 km fra Scandic Fornebu
Romservice
Se flere hoteller i Fornebu
Anmeldt 20. januar 2019 via mobile enheter

Vi var der helgen 18-20 januar 2019 og vi opplevde bare hyggelige mennesker. Maten og rommet var veldig bra, eneste jeg savnet var espresso tilgjengelig for alle.
Det var veldig hyggelig betjening og da vi kom, fikk vi hjelp av en utrolig hyggelig og service minded dame som jobbet på hotellet.

Takk, monaformogundersen
ScandicFornebu776, Manager på Scandic Fornebu, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. januar 2019

Hei

Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding, vi seter stort pris på det.

vi har en espresso maskin i restuarant som ofte står på hele dagen, det er bare å spørre en av de hyggelig ansatte her på fornebu neste gang du besøker oss

Anmeldt 6. januar 2019 via mobile enheter

Scandic Fornebu
Veldig hyggelig mottakelse i resepsjonen. Resepsjonisten ga oss et rom i 6. etg hvor det mest sannsynlig er stillere siden det skulle være et stort arrangement på hotellet. Det var mange trøndere på hotellet.
Fikk fint og stort rom (635). Rommet hadde et lite kjøleskap og strykebrett/strykejern. Frokosten var fint anrettet og smakte godt. Stort utvalg i brød, frokostblandinger, varmretter og tradisjonelt pålegg.
Hyggelig betjening på alle steder vi var. Vi kommer gjerne tilbake.

Takk, VacationOslo
ScandicFornebu776, Manager på Scandic Fornebu, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. januar 2019

Hei VacationOlso

tusen tusen takk for din utrolig hyggelig tilbakemeding

den perfekte start på året:)!

Anmeldt 19. desember 2018

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
ScandicFornebu776, Manager på Scandic Fornebu, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. desember 2018

Anmeldt 7. desember 2018

Dato for oppholdet: november 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
ScandicFornebu776, Chef på Scandic Fornebu, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. desember 2018

Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

Veldig fornøyd. 2 voksne og barn på 9. Romslig rom og veldig rent. Var en helg det skjedde mye på hotellet men de hadde plassert oss slik at vi ikke merket noe støy. Veldig god frokost og med et buffeoppsett som gjorde den til en god opplevelse selv med mye mennesker. Bodde her da vi skulle på konsert i Telenor Arena, bort der tok det 12-15 minutter å gå. Busser til sentrum går ofte og tar ca 15 minutter. Utenfor hotellet er det både bensinstasjon og en Kiwibutikk. Alt dette i tillegg til god service gjorde helgen til en flott opplevelse.

Dato for oppholdet: november 2018
1  Takk, Aino M
ScandicFornebu776, Manager på Scandic Fornebu, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. desember 2018

Hei

tusen takk for din tilbakemelding, det er utrolig givende for oss å se at dere hadde det så fint hos oss.