Expedia.comUSD 153
ScandicHotels.comUSD 153
Trip.comUSD 153
Anmeldt 3. februar 2019

Sjekket inn på hotellet i forbindelse med Kundeservicedagene 2019. Hyggelig resepsjonister. Rommet var passelig stort. Gode senger. Minus er det er to enkle senger som er satt sammen, som da gjør at jeg som bor her alene ikke kan ligge i midten. Det var kaldt på rommet, var ingen muligheter for å gjøre noe med termostaten. Var heller ikke varme i gulvet på badet. Rommet var meget lytt. Da jeg var i dusjen, hørtes det ut som folk kom inn på rommet. Snakket med flere kollegaer som opplevde det samme. På morgenen kunne jeg høre naboens alarm ringe.
Hotellet er ellers nydelig. Fine lokaler, god frokost, nydelig restaurant.

Romtips: Lengst mulig vekk fra heisen da det er barområdet rett under.
Takk, Vany90
ScandicFornebu776, Manager på Scandic Fornebu, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. februar 2019

Hei

tusen takk for at du valgt å skrive en review ang ditt opphold:)
hyggelig å høre at dere hadde det fint hos oss tross alt lydisolering ikke var helt perfekt.
vi beklager også for at temperaturen på rommet ikke var helt ideelt. Vi jobber stadig for å forbedre vårt ventilasjonssystemet

tusen takk og velkommen tilbake

Anmeldt 23. januar 2019 via mobile enheter

Kjempefint hotell med super beliggenhet rett i nærheten av Oslo. Vi tilbrakte dagen her på seminar med både frokost og lunch! Begge måltidene var veldig bra gode utvalg og god service fra personale. Hotellet framstår nytt og moderne. Anbefales!

2  Takk, Eventyrer27
ScandicFornebu776, Manager på Scandic Fornebu, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. januar 2019

hei

tusen takk for din tilbakemelding:) utrolig hyggelig å se at dere hadde det fint hos oss.

Anmeldt 20. januar 2019 via mobile enheter

Vi var der helgen 18-20 januar 2019 og vi opplevde bare hyggelige mennesker. Maten og rommet var veldig bra, eneste jeg savnet var espresso tilgjengelig for alle.
Det var veldig hyggelig betjening og da vi kom, fikk vi hjelp av en utrolig hyggelig og service minded dame som jobbet på hotellet.

Takk, monaformogundersen
ScandicFornebu776, Manager på Scandic Fornebu, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. januar 2019

Hei

Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding, vi seter stort pris på det.

vi har en espresso maskin i restuarant som ofte står på hele dagen, det er bare å spørre en av de hyggelig ansatte her på fornebu neste gang du besøker oss

Anmeldt 6. januar 2019 via mobile enheter

Scandic Fornebu
Veldig hyggelig mottakelse i resepsjonen. Resepsjonisten ga oss et rom i 6. etg hvor det mest sannsynlig er stillere siden det skulle være et stort arrangement på hotellet. Det var mange trøndere på hotellet.
Fikk fint og stort rom (635). Rommet hadde et lite kjøleskap og strykebrett/strykejern. Frokosten var fint anrettet og smakte godt. Stort utvalg i brød, frokostblandinger, varmretter og tradisjonelt pålegg.
Hyggelig betjening på alle steder vi var. Vi kommer gjerne tilbake.

Takk, VacationOslo
ScandicFornebu776, Manager på Scandic Fornebu, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. januar 2019

Hei VacationOlso

tusen tusen takk for din utrolig hyggelig tilbakemeding

den perfekte start på året:)!

Anmeldt 19. desember 2018

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
ScandicFornebu776, Manager på Scandic Fornebu, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. desember 2018