Priceline
Orbitz.com
Trip.comUSD 133
Anmeldt 26. juni 2020

Dato for oppholdet: juni 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 8. mars 2020

vi ringte å spurte et enkelt spørsmål og fikk et veldig aggressivt og surt svar tilbake av hun som satt i andre enden av telefonen. hun var lite villig til å sammerbeide med oss og la bare på etter vi hadde sport spørsmålet! skal aldri sove her noen gang. for dere som lurer spørsmålet var om det var mulighet for å få en ekstra seng på et rom. dette var helt uaktuwllt og hun la bare på uten å si hvorfor eller hva grunnen hva! rett og slett dårlig kundeservice!
scandic < raddison blu

Romtips: ver mer hyggelig i telefonen
Dato for oppholdet: mars 2020
1  Takk, Ahreketil73
ScandicFornebu776, Manager på Scandic Fornebu, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juli 2020

Hei

Dato for oppholdet: februar 2020
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 17. februar 2020

Hotellet har ren rom, et lite treningsrom i kjelleren, som en morgen var full og en måtte vente på tur.
Mye av maten smakte godt til lunsj. Mindre imponert over middagene som ble servert på kveldene. Her manglet kanskje også serveringspersonalet noe kompetanse i forhold til servering. Først at musikken bør senkes volumet på når menyen blir presentert. Og at når det skjenkes i glassene, at det blir noen lunde likt. Her virket det som en tilfeldighet hvor mye en fikk.

Dato for oppholdet: januar 2020
1  Takk, Redbella