Priceline
FindHotelUSD 132
ScandicHotels.com
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Var sammen med flere i familien og trivdes godt. Tydelig at korona hadde satt sitt preg på hotellet. Dårlig rengjøring på rommene kan en forstå da rommene kun rengjøres mellom gjestene, men i fellesareal var det også mye skitt.

I tillegg må dere gjøre noe med bestillingssystemet dere. Vi vurderte å ta en ekstra natt, men fikk beskjed i resepsjonen at det måtte vi gjøre på nett. Der kom det opp at hotellet var fullt og dermed forlot vi hotellet. Ikke bra.

2  Takk, st_lee2015
Ferdinando Vicinanza, Other på Scandic Fornebu, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2020

Hi

Tusen takk for din tilbakemelding.)

vi har hatt en del utfordringer under korona sommer, vi krysser finger at vi kommer strekere tilbake

Velkommen tilbake

Anmeldt 26. juni 2020

Dato for oppholdet: juni 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 8. mars 2020

vi ringte å spurte et enkelt spørsmål og fikk et veldig aggressivt og surt svar tilbake av hun som satt i andre enden av telefonen. hun var lite villig til å sammerbeide med oss og la bare på etter vi hadde sport spørsmålet! skal aldri sove her noen gang. for dere som lurer spørsmålet var om det var mulighet for å få en ekstra seng på et rom. dette var helt uaktuwllt og hun la bare på uten å si hvorfor eller hva grunnen hva! rett og slett dårlig kundeservice!
scandic < raddison blu

Romtips: ver mer hyggelig i telefonen
Dato for oppholdet: mars 2020
1  Takk, Ahreketil73
ScandicFornebu776, Manager på Scandic Fornebu, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juli 2020

Hei

tusen takk for din tilbakemelding

velkommen tilbake

Anmeldt 6. mars 2020