groastokke
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Ferdinando Vicinanza, OtherScandic Fornebu, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 17. aug. 2020
Hei

tusen takk for din tilbakemelding, vi har dessverre hatt en del utfordringer knyttet til korana situasjonen.
vi krysser finger og håper at vi kan komme sterkere tilbake
kr 1 627
5.3 km fra Scandic Fornebu
Svømmebasseng
Se flere hoteller i Fornebu
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Vi var så heldig å få et kjempestort familierom med to «avdelinger», massevis av plass. Frokosten er grei «koronastyle» litt lite utvalg. Hyggelig betjening som ga barna gratis is ved ankomst. Gratis parkering i sommerferien trekker opp! Hotellet har en nydelig uteplass med flott utsikt til sjøen, men trenger en liten oppgradering-litt ustelt. Mye ugress rundt om kring og lite beplantning. Ekstremt mye søppel i garasjeanlegg-inngangen derfra til hotellet. Savner et lite lekeområde for barna. Stod en ødelagt trampoline på området-ellers lite å finne, annet enn en lekeplass som tilhørte en barnehage og var låst.

Grei bussforbindelse inn til byen, kjempefint sted å bo med familien-romslig og stort hotell

2  Takk, Annepaa
Ferdinando Vicinanza, Other på Scandic Fornebu, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2020

Hei

Tusen takk for din tilbakemelding

vi har begrenset leke muligheter pga korona:(

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Var sammen med flere i familien og trivdes godt. Tydelig at korona hadde satt sitt preg på hotellet. Dårlig rengjøring på rommene kan en forstå da rommene kun rengjøres mellom gjestene, men i fellesareal var det også mye skitt.

I tillegg må dere gjøre noe med bestillingssystemet dere. Vi vurderte å ta en ekstra natt, men fikk beskjed i resepsjonen at det måtte vi gjøre på nett. Der kom det opp at hotellet var fullt og dermed forlot vi hotellet. Ikke bra.

2  Takk, st_lee2015

Hi

Tusen takk for din tilbakemelding.)

vi har hatt en del utfordringer under korona sommer, vi krysser finger at vi kommer strekere tilbake

Anmeldt 26. juni 2020

Dato for oppholdet: juni 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 8. mars 2020

vi ringte å spurte et enkelt spørsmål og fikk et veldig aggressivt og surt svar tilbake av hun som satt i andre enden av telefonen. hun var lite villig til å sammerbeide med oss og la bare på etter vi hadde sport spørsmålet! skal aldri sove her noen gang. for dere som lurer spørsmålet var om det var mulighet for å få en ekstra seng på et rom. dette var helt uaktuwllt og hun la bare på uten å si hvorfor eller hva grunnen hva! rett og slett dårlig kundeservice!
scandic < raddison blu

Romtips: ver mer hyggelig i telefonen
Dato for oppholdet: mars 2020
1  Takk, Ahreketil73
ScandicFornebu776, Manager på Scandic Fornebu, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juli 2020

Hei

tusen takk for din tilbakemelding

velkommen tilbake

Anmeldt 6. mars 2020