TripadvisorUSD 126
ScandicHotels.comUSD 126
Anmeldt 5. august 2020

Dato for oppholdet: august 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Ferdinando Vicinanza, Other på Scandic Fornebu, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. september 2020

Anmeldt 4. august 2020

Fint hotell med fin beliggenhet og god pris for familier som skal til Oslo og ikke har behov for overnatting i sentrum. God frokost og pluss for gratis is til barna. Minus for dårlig renhold på rommet.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
1  Takk, thella286148
Ferdinando Vicinanza, Other på Scandic Fornebu, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. august 2020

Hei

tusen takk for din tilbakemdling:) beklager at vi ikke klart å levere en god opplevelse på rommet::(

men hyggelig å høre at dere hadde tross alt det fint

Anmeldt 3. august 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 28. juli 2020

Rommet var først klart til Innsjekk kl 16.15. Baren var stengt, og resepsjonen hadde kun varm øl. Vi skulle feire 50 års dag, og hadde gitt beskjed om at en av gjestene ikke tåler kalkun. Dette hadde kjøkkenet enten ikke fått beskjed om, eller glemt. Maten kom da vi andre var ferdige med å spise, men ikke den maten som var forhåndsbestilt. En burger i 50 års lag er ikke helt greit for voksne mennesker. Maten som var bestilt var smakløs, og villrisen var ikke ferdig.
Det hele virket kaotisk og lite profesjonelt.

1  Takk, MrsBerggren
Ferdinando Vicinanza, Other på Scandic Fornebu, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2020

hei

takk for din tilbakemelding. jeg har allerede kontaktet deg via mail:)

Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Hadde bestilt flere rom , men ingen av rommene var klare ved ankomst. Familien med 2 små barn måtte vente 3 1/2 time før rommet var klart. Maten var dessverre litt smakløs, og ettersom baren var stengt, hadde de kun varm øl å selge i resepsjonen. Ikke å anbefale for familiefeiring ihvertfall.

1  Takk, BenteK65

Hei Bente
Beklager for at oppholdet ikke ble som forventet

velkommen tilbake