TripadvisorUSD 147
Travelocity
ScandicHotels.comUSD 147
Orbitz.com
Anmeldt 14. august 2020

Vi var heldige og hadde et døgn med varmt sommervær. Da var dette hotellet et svært godt utgangspunkt for kyststi-tur, joggetur, vandring i Nansenparken og båttur til Aker brygge. Vi fikk et rom i øverste etasje med flott sjøutsikt. Gratis sommerparkering i parkeringskjelleren var også et pluss. Vi kommer gjerne tilbake!

Dato for oppholdet: august 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
1  Takk, Tore S
Ferdinando Vicinanza, Other på Scandic Fornebu, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2020

Takk

Anmeldt 9. august 2020

Vi fikk stort familierom. Meget fornøyd. Frokosten var veldig bra, selv med begrensninger pga covid-19.
Hyggelig personale.
Eneste som trekker litt ned var at barna syntes sovesofaen var litt ubehagelig å ligge på, fordi de ble liggende i «oppoverbakke».
Bortsett fra det var vi veldig fornøyd med det meste.

1  Takk, ebls2020
Ferdinando Vicinanza, Other på Scandic Fornebu, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. august 2020

Hei

Tusen takk for din tilbakemding:) hyggelig å høre at dere hadde det så fint hos oss:)

velkommen tilbake

Anmeldt 5. august 2020

Vi stortrivdes ved Scandic Fornebu, da vi bodde her som en del av vår sommerferie. Hotellet er flott plassert med lett tilgang til sjø, badeplasser og lokale turstier. Det er også mange gode uteplasser. Rommene var fine og moderne med gode senger. Gratis parkering var også et pluss.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
1  Takk, esphjoha

så hyggelig tilbakemelding:)

velkomme tilbake, sees neste sommer

Anmeldt 5. august 2020

Dato for oppholdet: august 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Ferdinando Vicinanza, Other på Scandic Fornebu, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. september 2020

Anmeldt 4. august 2020

Fint hotell med fin beliggenhet og god pris for familier som skal til Oslo og ikke har behov for overnatting i sentrum. God frokost og pluss for gratis is til barna. Minus for dårlig renhold på rommet.

1  Takk, thella286148

Hei

tusen takk for din tilbakemdling:) beklager at vi ikke klart å levere en god opplevelse på rommet::(

men hyggelig å høre at dere hadde tross alt det fint