FindHotel
Orbitz.com
ZenHotels.comUSD 207
Anmeldt 19. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Ferdinando Vicinanza, Other på Scandic Fornebu, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. september 2021

Anmeldt 17. juli 2021

Bodde på Scandic Fornebu i Ca 3 uker. Fått veldig god service. Veldig hyggelige og hjelpsomme personalet. Flott frokost. Parkering under hotell med lademulighet, som er relativt rimelig. Kommer gjerne tilbake

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Alhumam

Hei

tusen hjertelig takk::)

velkommen tilbake

Anmeldt 11. juli 2021

Har bodd på dette hotellet mange ganger, men denne ganger var opplevelsen litt under forventet. De ansatte virket stresset og det var alltid kø i resepsjonen. Vi spiste buffet i restauranten en kveld, men dette var en skuffelse. Smakløst og lite å velge i. Her må dere opp noen hakk for å levere som forventet.

Takk, Molland81

Hei

beklager så mye at dere opplevelse ble ikke som forventet, jeg skal være ærlig med deg med å si at vi hadde store utfordringer med personal i sommer, situasjonen er som det pleide å være og vi håper dere vil gi oss en sjanse til

velkommen tilbake

Anmeldt 14. juni 2021

Opptjent mange bonuspoeng gjennom tidligere reiser. Bestilte opphold på Scandic Fornebu. Benyttet bonuspoeng. Ledig superior rom. Bestilte dette. Ankom hotellet noe tidlig. Betjeningen sa at det ikke var klart, men hvis jeg kom etter klokken 15.00, var det mange flere rom å velge mellom. Da vi senere denne dagen så at vi ankom etter kl. 18.00, prøvde jeg å ringe hotellet for å oppgi sen ankomst. Kom aldri igjennom. De tok aldri telefonen. Prøvde mange ganger å ringe dem. Sendte mail. Fikk da tilbakemelding om at jeg ikke kunne få superior rom da alt var fullbooket! Ankom hotellet. Ventet 10 minutter før hun kom. Ingen bak skranken. Hun klaget og sytet over hvor underbemannet de var. Spurte hvorfor jeg ikke fikk superior rom da dette var bestilt hos kundeservice, samt bekreftet fra tidligere betjeningen i skranke tidligere på dagen. Hun sa da at det gjaldt bare for stamgjester at de kunne oppgradere. Spurte da hva som menes med stamgjest da jeg er medlem i Scandic. Hun mente selvfølgelig da medlemmer. Hun var sur, lite imøtekommende, ingen service. Hun sa at hun har sendt mail til kundeservice slik at de skulle ta kontakt med meg angående at de ikke kunne gi meg superior rom som lovet. Ikke hørt noe fra dem som lovet. Fikk 2 stk. nøkkelkort. En fungerte (dette fant vi ut senere da vi ikke kom inn med det andre kortet). Vi fikk et handikapp rom. Det var LITE! Stakkars de som trengte plass. Jeg hadde bedt om 180 cm bred seng. Dette fikk jeg bekreftet under bestilling at det gikk fint med to enkeltsenger slått sammen med overmadrass. Vi fikk 150 cm bred seng. På badet var det kun 1 plastikk glass. Såpedispenserne var løse slik at du ikke fikk pumpet ut såpe. Måtte skru disse på. Mye bråk på hotellet. Både inne og ute grunnet mange ungdommer på hotellet. Sov særdeles dårlig. Vurderer å melde meg ut av Scandic. Det er synd da jeg har benyttet Scandic i mange år.

Takk, Geir M
Ferdinando Vicinanza, Guest Services / Front Office på Scandic Fornebu, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juni 2021

Hei Geir

takk for din tilbakemelding, her var mye som gikk galt, jeg håper at du ikke velge å melde deg ut at scandic program.
jeg vil gjerne ordne en liten kompensasjon som en plaster på såret med håp at du vil gi oss en sjanse til

send meg en mail til ferdinando.vicinanza@scandichotels.com

ha en fin dag

Anmeldt 24. mai 2021