FindHotel
Orbitz.com
ScandicHotels.comUSD 192
Anmeldt 23. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Ferdinando Vicinanza, Other på Scandic Fornebu, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. september 2021

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Gir disse bunnkarakter. Var der med familien. 28 grader på rommet på natten. Lå å skalv av sinne men valgte å ikke ta den telefonen ned for å få fikset. Det var ulevelig å bo på rommet. Prøvde å få igang AC å filk regulator på cool men ingenting skjedde. Leste av 28,2 grader på regulator når jeg la meg. Hev inn 8 doser med sovemedisin uten hell. Vi er rimelig bereist og dette var den værste opplevelse. Vi har hatt. Snakket med flere som bodde der og de sa det samme. Vi tok dette opp med resepsjonen før vi dro men de himla bare med øynene og sa at det ikke var AC på rommet. Sprøyt. Hvilket nyere hotell har ikke AC. Det er løgn fra ende til annen. Anbefaler folk å bo andre plasser. Dette er ikke holdbart i det hele tatt.

Romtips: Hold dere unna om dere vil ha nattesøvn og det ikke skal føles ut som man blir brent på et bål på natten.
Takk, fredriks1

Hei

tusen takk for din tilbakemelding. Det stemmer at vi ikke har AC, men kun ventilasjon på våre hotellrom.
Jeg forstår at 28 grader er i uansett ikke akseptabelt.
beklager så mye for at dere opplevelse ble ødelagt:(

Anmeldt 19. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 17. juli 2021

Bodde på Scandic Fornebu i Ca 3 uker. Fått veldig god service. Veldig hyggelige og hjelpsomme personalet. Flott frokost. Parkering under hotell med lademulighet, som er relativt rimelig. Kommer gjerne tilbake

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Alhumam

tusen hjertelig takk::)

velkommen tilbake

Anmeldt 11. juli 2021

Har bodd på dette hotellet mange ganger, men denne ganger var opplevelsen litt under forventet. De ansatte virket stresset og det var alltid kø i resepsjonen. Vi spiste buffet i restauranten en kveld, men dette var en skuffelse. Smakløst og lite å velge i. Her må dere opp noen hakk for å levere som forventet.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Molland81

Hei

beklager så mye at dere opplevelse ble ikke som forventet, jeg skal være ærlig med deg med å si at vi hadde store utfordringer med personal i sommer, situasjonen er som det pleide å være og vi håper dere vil gi oss en sjanse til

velkommen tilbake