Booking.comUSD 155
ScandicHotels.comUSD 155
ZenHotels.comUSD 207
Anmeldt 27. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Ferdinando Vicinanza, Other på Scandic Fornebu, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. september 2021

Anmeldt 24. juli 2021

Deilig frokost med alt man trenger for en god start på dagen. Fint beliggende utenfor Oslo-gryta, men likevel nært nok for rask adkomst (buss 31) til shopping/severdigheter. Praktisk med connecting room til ungdommene som da hadde eget rom og bad ved siden av vårt rom. Restaurant Mayas på Fornebu's kjøpesenter hadde pizza og Cæsar salat i høyklasse, 5-10min gåtur fra hotellet.

Takk, Welove_Rauma-Romsdal

Hei

tusen takk for din tilbakemelding:)

sees snart igjen

Anmeldt 23. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Gir disse bunnkarakter. Var der med familien. 28 grader på rommet på natten. Lå å skalv av sinne men valgte å ikke ta den telefonen ned for å få fikset. Det var ulevelig å bo på rommet. Prøvde å få igang AC å filk regulator på cool men ingenting skjedde. Leste av 28,2 grader på regulator når jeg la meg. Hev inn 8 doser med sovemedisin uten hell. Vi er rimelig bereist og dette var den værste opplevelse. Vi har hatt. Snakket med flere som bodde der og de sa det samme. Vi tok dette opp med resepsjonen før vi dro men de himla bare med øynene og sa at det ikke var AC på rommet. Sprøyt. Hvilket nyere hotell har ikke AC. Det er løgn fra ende til annen. Anbefaler folk å bo andre plasser. Dette er ikke holdbart i det hele tatt.

Romtips: Hold dere unna om dere vil ha nattesøvn og det ikke skal føles ut som man blir brent på et bål på natten.
Takk, fredriks1

Hei

tusen takk for din tilbakemelding. Det stemmer at vi ikke har AC, men kun ventilasjon på våre hotellrom.
Jeg forstår at 28 grader er i uansett ikke akseptabelt.
beklager så mye for at dere opplevelse ble ødelagt:(

Anmeldt 19. juli 2021