7 personer ser på dette hotellet
Destinia.com
ScandicHotels.comUSD 182
Anmeldt 29. juli 2021

Vi pleier å være svært fornøyde med Scandic hotellene, både i Norge og utlandet. Vi hadde samlet opp en del poeng som snart skulle gå ut, så vi tenkte å kose oss ei natt i Oslo på hotell med barna. Jeg vet ikke om servicen vi fikk var fordi vi var "ikke-betalende" gjester, eller om det alltid er slik..?
Lobbyen og renhold osv var det ikke noe galt med, da vi ankom rommet som forøvrig skulle være et superior rom ble vi heller skuffet. Det var GLOVARMT. Vi sjekket luftanlegget som var stilt til 19 grader, men rommet viste 29,3.. Vi tenkte at det nettopp var skrudd på og lot det gå halvannen time. Ikke noe endring, så vi ringte resepsjon. Vi fikk en ganske sur kvinnelig resepsjonist som sa at det ville ta tid å kjøle ned rommet, og at vi kunne reise ut å se ann hvordan det var ikveld, da kunne vi kanskje få bytte rom...? Altså hallo.. Men uansett, vi skulle faktisk ut, dro på stranden sol har like ved og var ute i ca 2t. Da vi kom på rommet igjen var det forsatt glovarmt 29 grader ennå. Gangen og korridorene var kjølige og deilige så vi lot døren stå åpen en god halvtime og fikk temp ned til ca 28,5... Fortsatt ubehagelig. Vi gikk ned i resepsjonen for å si fra og fortalte hva hun forrige vi hadde snakket med sa, denne gangen var det en mannlig resepsjonist, han sa at det var lite vits å bytte rom, for alle rommene hadde stått ubrukte lenge og var like varme... Virket ikke til å bry seg nevneverdig.. Når kvelden kom og det var ca 18-19 grader ute rundt 00 på natten hadde vi vinduet åpent for å i det hele tatt få sove. Men vi alle våknet gjennom hele natten, sønnen min som lå i ekstrasengen hadde vondt etter natten da sengen var knallhard og knirket fælt.. Jeg sjekket gradene ofte gjennom natten og det "laveste" den kom ned i var 26,8.. Ikke behagelige sovetemp akkurat... Det var et UTROLIG skuffende opphold. Service som ikke ligner den standarden vi ellers opplever på Scandic. Anbefaler ikke andre å reise dit, spesielt ikke om sommeren...

1  Takk, Irenja87
Anmeldt 28. juli 2021

Scorer dårlig på manglende aircondition (veldig varmt på rom mot vest) og renhold/stell av uteområde som ble hyppig brukt i finværet (kopper, glass, flasker hopet seg opp - lite innbydende i koronatiden, ugress og manglende vann i vannspeil/renner hjalp heller ikke på helhetsinntrykket), Bra organisering av frokost, god mat, flott beliggenhet, men det veier dessverre ikke opp.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Allimac2021
Ferdinando Vicinanza, Other på Scandic Fornebu, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. september 2021

Hei

takk for din tilbakemelding. Jeg ønsker å være ærlig med deg, i sommer hadde vi store utfordringer med personal, problemet som er nå løst, det er derfor håper jeg at dere vil gi oss en sjanse til

velkommen tilbake

Anmeldt 28. juli 2021

Anbefales om du ønsker å bo litt utenfor sentrum, ved sjøen. Kun 15 min med buss til Oslo sentrum. Buss hver 10 min. Husk å bestille rom med sjøutsikt ;) Veldig fint uteområde, bademuligheter, lekeplass for barn, dagligvarebutikk 50 m ved hotellet (utrolig praktisk). Minuset med hele hotelloppholdet var døgnprisen i parkeringskjelleren, dyrt!

Takk, Kristine27b

Hei

så hyggelig tilbakemelding, sees neste år, håper vi

Anmeldt 27. juli 2021

Anmeldt 24. juli 2021

Deilig frokost med alt man trenger for en god start på dagen. Fint beliggende utenfor Oslo-gryta, men likevel nært nok for rask adkomst (buss 31) til shopping/severdigheter. Praktisk med connecting room til ungdommene som da hadde eget rom og bad ved siden av vårt rom. Restaurant Mayas på Fornebu's kjøpesenter hadde pizza og Cæsar salat i høyklasse, 5-10min gåtur fra hotellet.

Takk, Welove_Rauma-Romsdal

Hei

tusen takk for din tilbakemelding:)

sees snart igjen