8 personer ser på dette hotellet
ZenHotels.comUSD 208
Anmeldt 10. august 2021

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Ferdinando Vicinanza, Other på Scandic Fornebu, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. september 2021

Anmeldt 1. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 1. august 2021

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Bodd her flere ganger før, vært fornøyd.
Begynner å bli litt skuffet over renholdet og vedlikeholde av bygget.
Fant gamle prislapper ved sengen, mye hår i sluk og føles litt seigt og skittent på benkene.
Trappeganger virker som de ikke har vært vasket på en stundt, mye skittent i hjørner o.l.
Vinduer veldig skittent utvendig, enda enda det har vært finvær en god stund.
God og innholdsrik frokost.
Ikke muligheter å lade el bil lengere på 220v stikkontakter lenger rundt om.
Må lade på ladestasjoner 4.5kw til 15kr timen.

Takk, 677fredriks

Hei

takk for din tilbakemding, vi hadde dessverre store utfordringer med personal i sommer, tingene er mye bedre nå og renhold standard er tilbake hvor det pleide å være

håper du vil gi oss en sjanse til

velkommen

Anmeldt 29. juli 2021

Vi pleier å være svært fornøyde med Scandic hotellene, både i Norge og utlandet. Vi hadde samlet opp en del poeng som snart skulle gå ut, så vi tenkte å kose oss ei natt i Oslo på hotell med barna. Jeg vet ikke om servicen vi fikk var fordi vi var "ikke-betalende" gjester, eller om det alltid er slik..?
Lobbyen og renhold osv var det ikke noe galt med, da vi ankom rommet som forøvrig skulle være et superior rom ble vi heller skuffet. Det var GLOVARMT. Vi sjekket luftanlegget som var stilt til 19 grader, men rommet viste 29,3.. Vi tenkte at det nettopp var skrudd på og lot det gå halvannen time. Ikke noe endring, så vi ringte resepsjon. Vi fikk en ganske sur kvinnelig resepsjonist som sa at det ville ta tid å kjøle ned rommet, og at vi kunne reise ut å se ann hvordan det var ikveld, da kunne vi kanskje få bytte rom...? Altså hallo.. Men uansett, vi skulle faktisk ut, dro på stranden sol har like ved og var ute i ca 2t. Da vi kom på rommet igjen var det forsatt glovarmt 29 grader ennå. Gangen og korridorene var kjølige og deilige så vi lot døren stå åpen en god halvtime og fikk temp ned til ca 28,5... Fortsatt ubehagelig. Vi gikk ned i resepsjonen for å si fra og fortalte hva hun forrige vi hadde snakket med sa, denne gangen var det en mannlig resepsjonist, han sa at det var lite vits å bytte rom, for alle rommene hadde stått ubrukte lenge og var like varme... Virket ikke til å bry seg nevneverdig.. Når kvelden kom og det var ca 18-19 grader ute rundt 00 på natten hadde vi vinduet åpent for å i det hele tatt få sove. Men vi alle våknet gjennom hele natten, sønnen min som lå i ekstrasengen hadde vondt etter natten da sengen var knallhard og knirket fælt.. Jeg sjekket gradene ofte gjennom natten og det "laveste" den kom ned i var 26,8.. Ikke behagelige sovetemp akkurat... Det var et UTROLIG skuffende opphold. Service som ikke ligner den standarden vi ellers opplever på Scandic. Anbefaler ikke andre å reise dit, spesielt ikke om sommeren...

1  Takk, Irenja87