Agoda.com
Orbitz.com
ZenHotels.comUSD 209
Anmeldt 16. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Ferdinando Vicinanza, Other på Scandic Fornebu, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. september 2021

Anmeldt 13. august 2021

Alt var, som vanlig, veldig bra på Scandic, men middagen var skuffende. Kjøpte buffet og det var tydelig at maten hadde stått fremme i timevis når vi ankom ca. 19.30. Det ble ikke fylt på noe ny mat i løpet av de ca. 1,5 timene vi var der. Utvalget var også heller labert. Var ca. 30 gjester i restauranten fordelt på 10-12 bord og alle disse ble betjent av en enslig servitør som løp bakenden av seg. ALL honnør til henne men fy-fy til hotellet som tydelig vis ønsket å spare penger med alt for lav bemanning i restauranten, og sannsynligvis også på kjøkkenet.

Takk, 1970ChristianK9

Hei

tusen takk for din tilbakemelding. Hyggelig å høre at du hadde bra hos oss. Jeg beklager for at buffet ikke leverte det kvalitet vi ønsker, vi har nå gått over til a la carte.

velkommen tilbake

Anmeldt 10. august 2021

Anmeldt 1. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 1. august 2021