FindHotel
Orbitz.com
ScandicHotels.comUSD 192
Anmeldt 16. august 2021

Vi var en gjeng, bestående av foreldre og et håndballag med ungdommer, som tilbragte en hyggelig helg på hotellet. Hotellet var flott, med nydelig beliggenhet og helt fine rom. Frokostbuffeen var bra, men middagen var dessverre en stor skuffelse. Det var knapt noe utvalg på varmretter, fatene ble knapt fylt på i løpet av kvelden og desserten var en trist affære med kjøpekaker og null tilbehør som fruktpuree, vaniljesaus eller krem. Middagen skulle være et høydepunkt for sultne ungdommer som hadde spilt kamper hele dagen men de fant knapt noe de likte. Det var heller ingen betjening som kom bortom bordet for å sjekke om alt var greit eller for å rydde av asjetter etterhvert.

Takk, anettekveldsvikd
Ferdinando Vicinanza, Other på Scandic Fornebu, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. september 2021

Hei

tusen takk for din tilbakemelding. Beklager for at buffet ikke sto dine forventinger, vi har nå gått over til ala carte

velkommen tilbake

Anmeldt 16. august 2021

Anmeldt 13. august 2021

Alt var, som vanlig, veldig bra på Scandic, men middagen var skuffende. Kjøpte buffet og det var tydelig at maten hadde stått fremme i timevis når vi ankom ca. 19.30. Det ble ikke fylt på noe ny mat i løpet av de ca. 1,5 timene vi var der. Utvalget var også heller labert. Var ca. 30 gjester i restauranten fordelt på 10-12 bord og alle disse ble betjent av en enslig servitør som løp bakenden av seg. ALL honnør til henne men fy-fy til hotellet som tydelig vis ønsket å spare penger med alt for lav bemanning i restauranten, og sannsynligvis også på kjøkkenet.

Takk, 1970ChristianK9

Hei

tusen takk for din tilbakemelding. Hyggelig å høre at du hadde bra hos oss. Jeg beklager for at buffet ikke leverte det kvalitet vi ønsker, vi har nå gått over til a la carte.

velkommen tilbake

Anmeldt 10. august 2021

Anmeldt 1. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com