Agoda.com
ScandicHotels.comUSD 129
Anmeldt 29. august 2021

Rommene er veldig fine, men når det kommer til hotellets kveldsbuffet, så vil jeg kalle det en restebuffet av tredje sortering med veldig lite mat, linken tørr kylling uten saus, tørr lunken laks uten saus og to kalde pastaretter. Så var det reker som ikke var gode, 3 krepsi en bolle som de aldri fylte opp igjen. Så var det en oversaltet potetsalat. Litt brød og smør og oversukkret frosenkake. Dette til nesten 400 pr. Person. Anbefaler at man dropper sommerbuffeten, dårligste buffet jeg har sett over hele verden. Har selv jobbet på hotell i flere år på kjøkkenet. Angrer på at jeg ikke spiste ute isteden. Ellers er rommene veldig bra. Litt sur og dårlig betjening på kvelden, i forhold til hun som var der tidligere på dagen. Anbefaler hotellet, men dropp sommerbuffeten som mer er en restebuffet.

Takk, Csrode
Ferdinando Vicinanza, Other på Scandic Fornebu, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. oktober 2021

Hei

tusen takk for din tilbakemelding:) vi har nå oppgradert buffet:) håper du vil gi oss en sjanse til

velkommen tilbake

Anmeldt 22. august 2021

Anmeldt 19. august 2021

Scandic Fornebu leverer et helt greit produkt. Rommet mitt var rent og velholdt, god seng. Minus for lite lysinnslipp i rommet (veldig smalt vindu) og plastkopper på badet. Frokosten så ved første øyekast imponerende ut, men her er det volum fremfor utvalg som gjelder- det bugner av det som presenteres, men utvalget er egentlig ikke noe å skryte av, ganske så basic. Under mitt helgeopphold var det flere grupper i tillegg til mange messedeltakere boende, og lobbyen var relativt full av folk på kveldstid. Litt skuffende at lobbybar da var stengt og eneste alternativ var å kjøpe (overpriset, 100 kr for en 0.33 øl på flaske!) drikke i resepsjonen.

1  Takk, jbruvik76

Hei Takk for din konstruktiv tilbakemelding.=

Velkommen tilbake

Anmeldt 16. august 2021

Vi var en gjeng, bestående av foreldre og et håndballag med ungdommer, som tilbragte en hyggelig helg på hotellet. Hotellet var flott, med nydelig beliggenhet og helt fine rom. Frokostbuffeen var bra, men middagen var dessverre en stor skuffelse. Det var knapt noe utvalg på varmretter, fatene ble knapt fylt på i løpet av kvelden og desserten var en trist affære med kjøpekaker og null tilbehør som fruktpuree, vaniljesaus eller krem. Middagen skulle være et høydepunkt for sultne ungdommer som hadde spilt kamper hele dagen men de fant knapt noe de likte. Det var heller ingen betjening som kom bortom bordet for å sjekke om alt var greit eller for å rydde av asjetter etterhvert.

Takk, anettekveldsvikd
Ferdinando Vicinanza, Other på Scandic Fornebu, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. september 2021

Hei

tusen takk for din tilbakemelding. Beklager for at buffet ikke sto dine forventinger, vi har nå gått over til ala carte

velkommen tilbake

Anmeldt 16. august 2021