“Nei takk!”

Brasserie X
Vurdert som nr. 11 av 19 Restauranter i Fornebu
Kjøkken: Skandinavisk
Anmeldt 1. september 2019

Hamburger som bare var en røre av bløtt brød, bløtt kjøtt og andre bløte ingredienser. Hyggelig kelner til hun fikk det for travelt i et annet rom.

Dato for besøk: august 2019
Takk, roma90

Anmeldt 3. april 2019 via mobile enheter

Dette er den dårligste servicen jeg bar opplevd på lenge. Bestilte en burger og en pils. Pilsen kom på bordet med en gang, men maten lot vente på seg. Etter ca 20 mim kommer kelnernog sier at maten kommer snart. Etter ytterlige 20.Kommer samme kelnernog lurer på om alt er ok og om jeg ønsker å bestille noe..... 45 mim etter første bestilling er maten kommet på bordet. Ikke helt som bestilt, men dog. Det er ikke ketsjup med maten og jeg etterspør denne. Joda, etter 2 purringer kommer denne når jeg har 4 biter med pommes frites igjen. Nei, hit skal jeg ikke igjen.

Dato for besøk: april 2019
Takk, ingo156
Anmeldt 15. oktober 2017

Vi var 4 stykker som spiste. 3 valgte entrecote og en torsk. Alle var fornøyde med maten. Service kunne vært litt bedre. Vi savnet noe oppfølging.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Svein G
Anmeldt 31. mars 2017 via mobile enheter

Vi spiste reker til forrett. Dyr rett i forhold til kvalitet. Rekene kom sannsynligvis fra en boks ferdigpillede i lake.
Hovedrett var entrecôte med ovnsstekte poteter. Kjøttet smakte ok, men potetene var ikke så mye å skryte av. Det hele gav et inntrykk av lettvinte løsninger, mens prisnivået skulle indikere et langt høyere nivå.

Dato for besøk: mars 2017
Takk, sveinagel
Anmeldt 14. januar 2017 via mobile enheter

Middag med vin og rask service. Spiste hjort med en ripassovin. Maten kom raskt. Det var en flott presentasjon, mange gode smaker. Se bilder.

Dato for besøk: januar 2017
1  Takk, Trond S

Reisende som så på Brasserie X, så også på

Har du vært i Brasserie X? Del dine erfaringer!