Ikke helt optimalt

Telenor Arena har plass til flere tusen mennesker, og det byr på utfordringer når det kommer til... les mer

Anmeldt 23. juli 2020
hermboy
Konsert

Var i dag på konsert på Telenor Arena. Opplevde dårlig lyd i kveld, dessverre. Det blir for stort... les mer

Anmeldt 24. oktober 2019
966kari_
Oslo, Norge

Anmeldt 25. november 2018

Jeg har vært der på en del konserter og også messer som reiselivsmesse. De største internasjonale stjernene som opptrer i Oslo, opptrer som oftest her. Arenaen i seg selv synes jeg er O.K., men jeg synes det er veldig vanskelig å komme seg dit og hjem igjen. Det er mulig å kjøpe bussbilletter (konsertbusser) som går fra Oslo sentrum-Fornebu, og det er veldig trangt. Rutebussen - nr.31- er veldig full, og jeg har flere ganger opplevd at bussen ikke har stoppet på holdeplassen for det er ikke plass til nye passasjerer. Jeg har opplevd å vente opptil 80 minutter for å få drosje fra Telenor Arena etter konsert. Så vi har begynt å kjøre bil til og fra konserten for da tar det aldri mer enn 20-25 minutter å komme seg på veien etter konserten, men det er dyr parkering. Ellers så kan man gå til Lysaker stasjon nærmeste togstasjon, men det er ikke noe for oss.

Dato for opplevelse: juli 2018
1  Takk, Ingeborg56
Anmeldt 15. august 2018 via mobile enheter

Fantastisk konsert og ikkeminst lydbildet. Passe høyt, passe voldsomt men hele tiden krystall klart.
Mens kveldens store overraskelse var Spitfire, maten og ikke minst servicen. Lukas hadde vårt bort og sto for fantastisk service og oppmerksomhet. Et Michelin emne ????
Go for it Lukas.

Dato for opplevelse: august 2018
1  Takk, 469sveing
Anmeldt 7. mai 2018 via mobile enheter

Telenor arena er som kjent en arena hvor man avholder konserter og andre store arrangement. Plass til ca:23000 mennesker ved konsert. Litt usikker på om det er den beste akustikken.

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, timb_rger
Anmeldt 3. mai 2018 via mobile enheter

Kvelden skulle tilbringes på Telenor Arena hvor Metallica skulle underholde. Dette er et band som kan spille Live, og man trenger god lyd for å virkelig få maks utav konserten. Her kom dessverre Telenor Arena dårlig ut, som den ofte gjør under konserter. Lyden ble grøtete når lyden spratt frem og tilbake i lokalet. En del ganger forsvant vokalen i oppkoket.

Jeg kjøpte ikke noe annet enn et sett med ørepropper, som jeg ikke trengte under konserten da det ikke var så høyt volum som jeg skulle tro, og ønsket. Dokøen var lang, men jeg syns det gikk fort. Grovt sett 6 minutter i kø er ikke mye å rope høyt om.
Parkeringsplass var det ikke problemer å oppdrive, til min store lettelse.

Oppsummert, bra konsert selv om lyden ikke var topp.

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, 734aleksanderm
Anmeldt 9. september 2017

Var på en stor rockekonsert i Telenor Arena. Lyden er langt under pari. Det er synd at en slik moderne arena ikke klarer å produsere bedre lyd. Lyd er alt (!) når man går på konsert så jeg har aldri vært fornøyd når konserter blir lagt til Telenor Arena.
Ellers er lokalet stort og fint. Luftkvaliteten inne er super selv med veldig mange mennesker. Pluss for det.
Det er massevis av toaletter så køene der gikk fort unna, men barene og serveringen var grusom. Det var fullstendig propp ved inngangen til barområdet. Kun en inngang. Det var en veldig smart løsning å bruke snapporder appen, men det hjalp lite om ølen sto klar når du ikke kom fram til baren fordi det var felles inngang med de som skulle betale med kort/cash. Løsningen ble å "snike" seg mellom gjerdene for å komme inn på det tomme området for snapporder. Her har arenaen en utfordring i å planlegge logistikken bedre!

Dato for opplevelse: september 2017
Takk, Marit P