Konsert

Var i dag på konsert på Telenor Arena. Opplevde dårlig lyd i kveld, dessverre. Det blir for stort... les mer

Anmeldt 24. oktober 2019
966kari_
Oslo, Norge
Ariana Grande leverte - det gjorde IKKE returen!

Anmeldt 10. oktober 2019
Randi S
Trondheim, Norge

Anmeldt 23. februar 2020 via mobile enheter

Altså jeg har vært flere ganger på Telenor Arena fordi det er artister jeg ønsker å se som ofte ender med å spille der. Hvorfor noen som helst artist ønsker det må vel være pga pengene de får inn ved å spille på en arena som rommer 25 000 stk. Lyden vi som betaler priser mellom 650-1200kr pr konsert får servert, er jo skandaløst dårlig!! Det er som å stå og høre på en bærbar cd-spiller fra slutten av nittitallet som mangler bass og dybde i lydbildet! Det er et hån mot det betalende publikum,- og verre er det at Telenor Arena er frekke nok til å selge unna sur øl i 0.4 flass til 95 kroner! Det er så frekt og dårlig gjort mot et publikum som allerede har beukt kronasjer og timer på reise og generell planlegging over lang tid,- og så er de to viktigste tingene på en konsert,- lyd og pils,- noe som blir med å provoserer fram dårlige følelser i noe som skulle være en positiv opplevelse. Arenaen kan da ikke vøre ment for musikk?! Isåfall må det bedre fagfolk og konstruktsjonsfolk inn i bildet. Skamflaut.

Dato for opplevelse: februar 2020
2  Takk, kjellclemet
Anmeldt 26. oktober 2019 via mobile enheter

Topp inngang/utgang system, barløsning og toaletter fungerte bra.
Eneste minus er at luftkvaliteten under konserten ble forferdelig, 18.000 mennesker er nok for mange for ventilasjonen der.

Takk, 295olavn
Anmeldt 25. oktober 2019 via mobile enheter

Var i dag på konsert på Telenor Arena. Opplevde dårlig lyd i kveld, dessverre.
Det blir for stort for en konsert her.
Egner seg bedre til fotball.

2  Takk, 966kari_
Anmeldt 10. oktober 2019

Det gikk griet å komme seg TIL Telenor arena med shuttlebuss og konserten med Ariana Grande innfridde absolutt tenåringenes forventninger. Et minus var det pga ei grinete voksen dame inne i "golden circle", slik at de ikke turte å gå og kjøpe seg drikke, men bortsett fra det gikk det helt greit.
Returen derimot, var elendig organisert, hvor alle som skulle med shuttlebuss ble måtte gå i en virvar av retninger langs gjerder, hvor køsniking var utbredt, og plutselig begynte folk og løpe, men andre gikk sakte, vi va ren stund midt inne i køen, og plutselig bakerst. Det var iskaldt og regnet og var bekmørkt, og vi gikk i søle på en parkeringsplass i 1 1/2 time sent på kvelden. Dette er virkelig skandaløst dårlig organisert etter så mange år med konserter der. Aldri mer konsert i Telenor Arena for meg!
vi gikk i en

1  Takk, Randi S
Anmeldt 3. oktober 2019 via mobile enheter

Vårt første besøk her.
Godt inntrykk, ser ut som det er god kontroll.
God plass når man først kommer på innsiden.
Fin konsertarena.

1  Takk, eNron09