“Smakfull rask lunsj”
Anmeldelse av Fardal Bakeri Pizzeria

Fardal Bakeri Pizzeria
Vurdert som nr. 2 av 15 Restauranter i Fornebu
Beskrivelse: En liten nabolagskafe med ferske bakervarer hver dag. På ettermiddagene går vi over til pizzeria med skjenkebevilling for øl og vin. Franske makroner, Hennig-Olsen is, hjemmebakte boller og brød og god kaffe, cappuccino etc. Fint å ta en pause hvis man har gått tur i området, vært i svømmehallen (Hundsund bad) eller spilt fotball/bandy på Snarøyabanen.
Anmeldt 13. november 2018 via mobile enheter

Har vært innom her mange ganger men forrige dagen trengte jeg kun noe raskt å ta med meg til lunsj og valgte kylling wraps. Den var utrolig god, masse godt som frisk salat, gulrøtter, paprika, agurk og nydelig saus men kjentes så lett og god. Anbefales!

Takk, ronja39

Anmeldt 1. april 2018 via mobile enheter

Kjørte omvei på vei mot Bergen etter stopp i Sandvika og det var verd turen. Veldig god pizza for både barn og voksen.

Dato for besøk: april 2018
Takk, 287_yvinde
Malin G, Eier på Fardal Bakeri Pizzeria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. mai 2018

Hei, så hyggelig å høre, spesielt omveien!!! Tusen takk for fin omtale! Velkommen tilbake!

Anmeldt 27. august 2017 via mobile enheter

Hyggelig betjening, god pizza, rask matlaging, blide folk og hyggelige omgivelser. Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: august 2017
Takk, Keene G
Malin G, Eier på Fardal Bakeri Pizzeria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. august 2017

Tusen takk for så koselig tilbakemelding.
Velkommen tilbake!

Anmeldt 9. august 2017

Vi bor et steinkast fra Fardal og godt er det! Det gir franske vibber å GÅ til den lokale bakeren og så bære med seg ferskt brød i papirpose hjem .
Her får vi superdigg brød på hverdagene, autentisk italiensk pizza om kvelden, lekre kaker til spesielle anledninger og herlig bakverk av alle slag når som helst (ikke mandag - da hviler bakeren).
Billig er det ikke, men heller et dyrt brød bakt av en ekte baker, enn billig og masseprodusert. Vi får heller spise bra brød litt sjeldnere. Pluss for brødkort, hvert 10.brød gratis. Jeg oppfordrer varmt til bruk av lokale tilbud, det er den eneste måten å få dem til å bli der:-)

Dato for besøk: juni 2017
Takk, 535sunnivab
Malin G, Eier på Fardal Bakeri Pizzeria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2017

Tusen takk for så hyggelig tilbakemelding. Det varmer godt for oss som jobber døgnet rundt og prøver å skape en koselig møteplass for alle i nærområdet. Heldigvis er det 3 bakere som rullerer, slik at vi kan ha åpent hver eneste dag i Rolfsbukta. På Hundsund er det stengt på mandager. Velkommen tilbake og takk for omtanken i siste setning. Mye viktigere enn mange skjønner. Håper vi sees igjen! Mvh Malin :-)

Anmeldt 18. desember 2016 via mobile enheter

I nabolaget til fotballbanen og bandybanen. Sist fikk jeg cortado av to jenter som snakket italiensk. Den ene fra rumenien og den andre fra italia. Begge to snakket også norsk

Dato for besøk: desember 2016
Takk, Henrik I

Reisende som så på Fardal Bakeri Pizzeria, så også på

Har du vært i Fardal Bakeri Pizzeria? Del dine erfaringer!