"ALT PÅ ET STED!"

Er ofte innom Fornebu S for shopping, en rask kaffe e.l., eller et bedre måltid. Også et treffpunkt... les mer

Anmeldt 5. juni 2019
jans0der
Oslo, Norge
Hyggelig kjøpesenter

Hyggelig kjøpesenter i et koselig område. Har de fleste kjedene, men mangler Claes Olsson Et stort... les mer

Anmeldt 13. april 2019
reidarhamsund
Fornebu, Norge

Anmeldt 24. september 2018 via mobile enheter

Et trivelig kjøpesenter med kvalitet i alle ledd. Hyggelig folk med halve nabolaget som kunder. Barna har sin Frozen Yoghurt, de voksne har sine butikker.

Dato for opplevelse: september 2018
1  Takk, Jan Ludvig A
Anmeldt 15. september 2018 via mobile enheter

På Fornebu S har vi det vi trenger, fin Meny-butikk, kaffebrenneriet. Hundebutikk, fine småbutikker for både klær og interiør, og de store kjedene er der. Håper den gode atmosfæren blir beholdt nå som Fornebu vokser

Dato for opplevelse: september 2018
2  Takk, toneg377
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Jeg er ikke en typisk handle-/shopping senter fan, men kan si at denne var passe stort og ikke mye folk. Men som forventet var noen av butikkene godt over min lommebok standard. Ligger tross alt på Fornebu

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, 884attilah
Anmeldt 7. juli 2018 via mobile enheter

Veldig fint kjøpesenter med nesten alt av butikker (savner elektrobutikk og claes ohlsson).

Gratis parkering og lademuligheter.

Alt i alt mitt foretrukne kjøpesenter.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Mintymount
Anmeldt 24. juni 2018

Mange gode butikker , kafeer og 2 gode restauranter. man ser ikke mye folk som jeg synes er veldig hyggelig! Det er fint og rolig sted, godt utvalg av varer. nydelig moderne og komfortabel design. Mitt favorittsenter når jeg er fast bestemt på å kjøpe noe.

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, IrinaB1517