Priceline
Gratis avbestilling frem til 09.12.22
Orbitz.com
Travelocity
Anmeldt 25. juni 2021 via mobile enheter

Hyggelig og hjelpsom betjening! Men dårlig renhold på rom. Klaget på renhold. Betjeningen kom og vasket med en gang. Så det er jo veldig positivt! Men det burde vært rent.. Til 1000kr pr natt,forventer jeg mer. Møkkete stoler. Flekkete teppe. Møkkete do og vask. Pluss dårlig lukt på rommet.

Takk, 34ainag
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Dette er et veldig hyggelig sted å stoppe ved når man er på tur gjennom Hallingdalen. Hyggelig betjening, lett å ha med hund på uteserveringen, og viktigst av alt - veldig god mat; anbefaler burgeren, fish and chips og jordbær med softis.

1  Takk, larsa748
Anmeldt 6. juli 2020

Flott og stort rom, gode senger. Veldig hyggelig og serviceinnstilt personale. Personalet vasket trekket til nedspydd bilbarnesete i vaskemaskinen selv om vi ankom sent på kvelden. Dette var rent og tørket og klart til avgang morgenen etter. Her hadde vi et utrolig hyggelig opphold. Takk til alle ansatte.

Takk, roarf667
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

spiste en nydelig saftig burger ☺️ de hadde glutenfritt brød!
veldig god service, rent og ryddig. fine toalett.
veldig mange mat alternativer, noe mat for alle. de har også hennig olsen soft is

kommer deffinetivt igjen

Takk, gruddere
Anmeldt 11. mai 2019

flott sted å stoppe for et rent toalett og litt mat i magen enten det er eplekake og is eller burger med pommes frites.De har også en lekeplass for små barn.bensinstasjon og mulighet for overnatting..

Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, 644anita