TripAdvisor
Innboks
Søk

Ulike måter å oppleve Elafonissi Beach på
Anmeldt 8. september 2019 via mobile enheter

Jeg og min søster kjøpte oss tur hit med et lokalt selskap.
Nydelig strand. Vi ankom tidlig, og fikk leid oss godt beliggende solsenger med en parasoll.
Fikk også kjøpt lunsj i nærheten.
En flott dag! Kommer tilbake så snart som mulig!

Dato for opplevelse: september 2019
Takk, Ingjerd
Anmeldt 4. september 2019

Vi kom tidlig, så det var nesten ikke folk. Etter et par timer var det ikke mange solsenger
som var ledig. Det var heller ikke så mye rosaskjær som vi trodde. Alt i alt en kjempe fin opplevelse. Anbefales et besøk.

Takk, 401janeriks
Anmeldt 28. august 2019 via mobile enheter

Dette er en lang fin strand med masse sand og klart fint vann. Kjempeherlig å ligge her en hel dag og bare nyte. Her er mye folk så det beste er å komme tidlig så du får deg en god plass. Hvis du ikke vil ha det folksomt, så ta deg en tur til en av endene, men da må du ha med deg liggeunderlag og parasoll selv. Begge deler er fint.

Takk, 474terjeg
Anmeldt 21. august 2019 via mobile enheter

Vi var forberedt på det men det var ekstremt mye turister på stranda.
Litt rosaskjær, trodde det skulle vises bedre. Veldig fint og krystallklart vann!
Vi tok guidet buss frem og tilbake fra hotellet men om du kjører selv er det mye trafikk og kronglete vei! Kø for å komme ut fra stranda.
Er toalett der som var veldig ekkelt, med lang kø hele tiden, og koster 1 euro for å gå på do. Tror ikke jeg hadde besøkt stranda igjen om jeg ikke bodde like i nærheten.

1  Takk, aminalel
Anmeldt 14. august 2019 via mobile enheter

Utrolig flott strand. Har vært her flere ganger å kommer gjerne tilbake. Ja, det er mye folk, men man kan ikke regne med å ha en av ti beste strender alene.
Rosa nyanser i sanden og klart turkist vann så langt du kan se.
Litt kronglete kjøre vei, dra tidlig.

Takk, giceder