Ulike måter å oppleve Elafonissi Beach på
Anmeldt 30. desember 2019 via mobile enheter

Kunne vært en hvilken som helst sydhavsøy. Men alt for mye folk! Styr unna i de værste turist-tidsrommene.

Dato for opplevelse: juli 2019
1  Takk, Camilla H
Anmeldt 23. november 2019

En strand helt utenom det vanlige. Langgrunt og ypperlig for barn, men også dypt nok til å snorkle. Små laguner og åpent hav på andre siden. Og den rosa sanden er helt spesiell, noe som kommer av knuste koraller. Vel verdt en dagstur!

1  Takk, AnneKarinH6
Anmeldt 13. oktober 2019

Vi kjørte over fjellet. Var innom en grotte, spisested og Kloster og så var vi på stranda Elafonissi. Herlig sted, virkelig verdt og besøke. Skulle vært der en hel dag. Ble bare to timer.

1  Takk, Paul K
Anmeldt 8. oktober 2019

Flott strand, god plass og mange muligheter til å leie seg en solseng(samtidig muligheter for å gjemme seg litt bort). Enkel servering av to kiosker. Var der i oktober og da var det ikke veldig mye mennesker der.

Trenger engen bil eller bli med på en arrangert busstur for å komme seg hit.

2  Takk, 31erlings
Anmeldt 8. oktober 2019

Fin strand, perfekt for barnefamilier. Det som trekker ned er mye søppel overalt, på stranden var det mye plastbiter overalt, og lenger oppe avføring og toalettpapir i buskene.

1  Takk, IBreivik