Dagstur til øya Elafonisi fra Heraklion

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Elafonissi Beach på
Anmeldt 22. august 2020 via mobile enheter

Helt fantastisk flott sted. Langgrunnet men kunne også svømme ut mot klippene for å snorkle. Jeg var så heldig og fikk se en sjelden fiskeart som jeg nå ikke husker navnet på. Den var sky og gjemte seg inne i klippene. Stranden var ren og pen og grekerne var nøye med sterilisering av solsenger og bord. Utsikten er fenomenal. Før du reiser derifra må du spise middag oppe på panorama. Og få med deg den fantastiske solnedgangen.

Dato for opplevelse: juli 2020
3  Takk, Sonja N
Anmeldt 10. august 2020 via mobile enheter

Dette er en flott strand, men altfor mye folk. Jeg har vært her flere ganger og det kryr av folk hver gang. Selv om stranda er flott, så kommer jeg ikke tilbake.

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, Vilikkee
Anmeldt 30. desember 2019 via mobile enheter

Kunne vært en hvilken som helst sydhavsøy. Men alt for mye folk! Styr unna i de værste turist-tidsrommene.

Dato for opplevelse: juli 2019
1  Takk, Camilla H
Anmeldt 23. november 2019

En strand helt utenom det vanlige. Langgrunt og ypperlig for barn, men også dypt nok til å snorkle. Små laguner og åpent hav på andre siden. Og den rosa sanden er helt spesiell, noe som kommer av knuste koraller. Vel verdt en dagstur!

Dato for opplevelse: oktober 2019
1  Takk, AnneKarinH6
Anmeldt 13. oktober 2019

Vi kjørte over fjellet. Var innom en grotte, spisested og Kloster og så var vi på stranda Elafonissi. Herlig sted, virkelig verdt og besøke. Skulle vært der en hel dag. Ble bare to timer.

Dato for opplevelse: oktober 2019
1  Takk, Paul K