Hotel Acadia(Quebec by)
Besparingsvarsel! 19 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 19 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 194 per natt.

Le Manoir d'Auteuil(Quebec by)
  • Bar/lounge
Besparingsvarsel! 26 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 26 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 171 per natt.

Besparingsvarsel! 44 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 44 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 265 per natt.

Besparingsvarsel! 16 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 16 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 178 per natt.

Hilton Quebec(Quebec by)
  • Restaurant
Besparingsvarsel! 48 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 48 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 284 per natt.

Hotel Cofortel(Quebec by)
USD 1 222
  • Gratis parkering
Besparingsvarsel! 12 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 12 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 138 per natt.

Hotel du Vieux-Quebec(Quebec by)
  • Frokost inkludert
Besparingsvarsel! 10 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 10 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 241 per natt.

Besparingsvarsel! 11 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 11 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 227 per natt.

• Restaurant
1 1581 163 av 1 199 anmeldelser
Anmeldt 22. februar 2013

• Opphold: februar 2013, reiste med venner
Jean-Sebastien_Page, General Manager på Hotel des Coutellier, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. februar 2013

Anmeldt 4. februar 2013

Opphold: februar 2013, reiste som et par
Jean-Sebastien_Page, General Manager på Hotel des Coutellier, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. februar 2013

Anmeldt 30. januar 2013

• Opphold: januar 2013, reiste som et par
Jean-Sebastien_Page, General Manager på Hotel des Coutellier, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. februar 2013

Anmeldt 2. januar 2013

• Opphold: desember 2012, reiste som et par
Jean-Sebastien_Page, General Manager på Hotel des Coutellier, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. januar 2013

Anmeldt 5. november 2012

• Opphold: oktober 2012, reiste som et par