Orbitz.com
eDreams
Travelocity
Anmeldt 21. juli 2021

Som sagt dette stedet har sjel, atmosfære og feirer 50 år til neste år! Kan trygt anbefale alle som er opptatt av service, og det lille ekstra og legge turen innom.
Mat i sær klasse og omgivelser som gir 1000 poeng!

Takk, 535pert
Anmeldt 15. juni 2021

Vi var på helgetur der vi ville oppleve fjell og fin natur. Området hotellet ligger i, har alt dette. Hotellet har fantastisk god atmosfære, meget god beliggenhet og veldig hyggelig betjening. Og vi følte oss velkommen. Det er rent og fint. Kanskje litt "retro", men det var bare fint. Gode, velsmakende måltider. Alt i alt helt topp!!! Meget fornøyd :)

Takk, RamTom90
Anmeldt 31. mai 2021 via mobile enheter

Fra første stund følte vi oss velkommen med vår hund. Resepsjonisten hilste blidt og ga hunden «godis». Rommet var vanlig standard med fin utsikt over Vågslidvatn og snødekte fjell som speilte seg i vatnet. Rikelig middag med velvalgt vin. Frokosten var overveldende. Vi kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: april 2021
Takk, 408kjellr
Anmeldt 27. mai 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelig opplevelse å komme til dette hotellet. Supervennlig betjening - god service - fantastisk god mat i restauranten.
Forholdsvis enkel standard på rommet - men der er man ikke så mye når alle omkring en er så imøtekommende som her...

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, Haavard_Oslo
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Svært hyggelige ansatte. Rent og pent på rommene, men dessverre svært lytt mellom rommene og rommene trenger en oppdatering. Litt rar sammensetning av tilbehør til dagens hovedrett i restauranten. Stort pluss for at det var null stress å med hund.

Dato for oppholdet: august 2020
2  Takk, RikkeAPM