Orbitz.com
eDreams
Travelocity
Anmeldt 18. august 2021

Vi stoppet her på veien mellom Larvik og Bergen, overnattet med to barn. Koselig sted, deilig å komme til god middag (helt OK), gode senger og en herlig frokost. Jeg vil anbefale dette stedet. Hyggelig betjening. De har også en bar, for de som ønsker en cocktail.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, VGBergen
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Fin utsikt og typisk fjell hotell. Hyggelig betjening og god service i restauranten. God mat også.
Nyoppusset bad men litt mer slitent rom.
Avslappende stemning på selve hotellet.
Litt lytt fra rommet under dessverre.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Helene S
Anmeldt 21. juli 2021

Som sagt dette stedet har sjel, atmosfære og feirer 50 år til neste år! Kan trygt anbefale alle som er opptatt av service, og det lille ekstra og legge turen innom.
Mat i sær klasse og omgivelser som gir 1000 poeng!

Takk, 535pert
Anmeldt 15. juni 2021

Vi var på helgetur der vi ville oppleve fjell og fin natur. Området hotellet ligger i, har alt dette. Hotellet har fantastisk god atmosfære, meget god beliggenhet og veldig hyggelig betjening. Og vi følte oss velkommen. Det er rent og fint. Kanskje litt "retro", men det var bare fint. Gode, velsmakende måltider. Alt i alt helt topp!!! Meget fornøyd :)

Takk, RamTom90
Anmeldt 31. mai 2021 via mobile enheter

Fra første stund følte vi oss velkommen med vår hund. Resepsjonisten hilste blidt og ga hunden «godis». Rommet var vanlig standard med fin utsikt over Vågslidvatn og snødekte fjell som speilte seg i vatnet. Rikelig middag med velvalgt vin. Frokosten var overveldende. Vi kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: april 2021
Takk, 408kjellr