“God gresk mat”
Anmeldelse av Taverna Ola Kala

Taverna Ola Kala
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Tofte
Beskrivelse: Autentich gresk restaurant med høy kvalitet på mat og drikke, nær sjøen. Gode ​​porsjoner og avslappet atmosfære, akkurat som Hellas. NYT!!
Anmeldt 19. juli 2020

Stort sett god mat, fikk ikke helt følelsen av Hellas før maten kom, men når jeg tok den feste biten av min Stifado, da var jeg i Hellas, store porsjoner hjelper og. Moussaka var og god, men Souvlaki var svidd i overflaten og smakte sot, det var barnas rett så vi fant det ikke ut før helt mot slutten, ellers ville jeg sent den ut igjen. Håper dette er et engangstilfelle, men trekker allikevel en stjerne for det. Så store porsjoner at vi ikke orka dessert.

Takk, Arne R

Anmeldt 9. juli 2020

Vi har kommet med stor familie, 9 til sammen, både stor og små. Store, smakfulle porsjoner! God, vennlig betjening!
Takk!
Vi kommer tilbake!!!

Takk, 433jelenap
Anmeldt 25. juni 2020 via mobile enheter

Spiste souvlaki, stifado og mossaka sammen med to venner en fredag i Tofte. Maten stod ikke tilbake i smak for mat jeg har spist i Hellas. Kjøkkenet vet hva de driver med, og får fram de delikate greske smakene. God service og når de i tillegg har godt øl fra Septem Microbrewery i Hellas er det ikke langt unna en perfekt aften. Ekte gresk kaffe og et godt kakestykke til slutt gjør at jeg absolutt kan anbefale et lite stykke Hellas på sørspissen av Hurumhalvøya i Asker.

Dato for besøk: mai 2020
1  Takk, stor66
Anmeldt 18. juni 2020

Nydelig Stifado, med salat & tzatziki. Som å være tilbake på de greske øyer. Koselig atmosfære med smårutete duker på bordet.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, MetteB393
Anmeldt 26. mai 2020 via mobile enheter

Dette lille stedet på tofte var veldig fint innredet både ute og inne, føltes som en ekte gresk taverna. Vi spiste gyros i pita som var veldig god. All maten var lagd fra bunnen av med autentiske matvarer importert fra Hellas. Vi ble positivt overrasket over den gode maten. I tillegg var personalet veldig koselige med god service, vi fikk til og med litt live musikk fra den greske eieren. Et supert sted for lunsj eller middag hvis dere er på Tofte :)

Dato for besøk: mai 2020
Takk, annacelineh

Har du vært i Taverna Ola Kala? Del dine erfaringer!