“Ekte gresk”
Anmeldelse av Taverna Ola Kala

Taverna Ola Kala
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Tofte
Beskrivelse: Autentich gresk restaurant med høy kvalitet på mat og drikke, nær sjøen. Gode ​​porsjoner og avslappet atmosfære, akkurat som Hellas. NYT!!
Anmeldt 14. august 2021

Nydelig autentisk gresk mat, og veldig hyggelig betjening og service. Som å være i Hellas. Vi kommer tilbake.

Takk, Liv07072014
Hilde Marie S, Owner på Taverna Ola Kala, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. november 2021

Tusen takk for hyggelig besøk og omtale av oss.

Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Ønsker man gresk stemning med gjennomført gresk. Musikk. Mat. Taverna og butikk. Supermerkado med greske varer.
Anbefales sterkt.

1  Takk, 635cecilie_

Anmeldt 23. mai 2021

Beste greske maten vi har fått servert i Norge! Ikke så stort lokale, så viktig å bestille bord på forhånd. Store porsjoner. Til og med barna som egentlig er veldig kresne, syntes dette var veldig godt! Tok ikke lang tid fra vi bestilte (vi var 7stk) til alle fikk maten likt. Koselig servitør. Min nye favorittrestaurant!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, 838Rikke
Hilde Marie S, Owner på Taverna Ola Kala, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. mai 2021

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :) og velkommen tilbake.

Anmeldt 3. mai 2021

Hvis du ønsker å oppleve gresk mat i Norge vil jeg anbefale dette stedet. Mange gode greske retter. Litt utenfor allfarvei, men verdt et besøk. Hyggelig betjening. Husk at i disse Covid-19 tider, så er det påkrevet med bordbestilling på forhånd. Det er derfor vanskelig å bare kjøre innom for et måltid, men vi håper jo dette endrer seg.

Dato for besøk: oktober 2020
3  Takk, OJS1960

Anmeldt 25. oktober 2020 via mobile enheter

Husk å bestille bord på forhånd! Autentisk gresk taverna med rause porsjoner god hjemmelaget mat flott atmosfære. Bra sted!

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, dagoyvind

Tusen hjertelig takk.

Har du vært i Taverna Ola Kala? Del dine erfaringer!