Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Et koselig sted med kjempehyggelig personale. Flotte og unike rom med deilige senger. Tilrettelagt for familier med pumptrack bane og grillplass til fri benyttelse for gjestene. Vi var der med 2 gutter på 3 og 6 år og vi storkoste oss alle sammen, bare synd vi kun hadde bestilt 1 natt.

1  Takk, Kathrine1966
Anmeldt 7. september 2020 via mobile enheter

Koselig sted!
Svært god seng, stort rom, fint bad. Hjemmebakt brød til frokost, vafler og kaffe. Rimelig og supert! Kan anbefales. Sjarmerende med elva nedenfor. Noe støy fra tog og trafikk men helt ok.

Dato for oppholdet: september 2020
1  Takk, AnneKMH
Christina Winther, Owner på Torpo Gjestegård, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. september 2020

Tusen takk for hyggelig melding.

Anmeldt 4. september 2020 via mobile enheter

Ved første øyekast virket det greit. Vi ble møtt av hyggelig personale i en innbydende resepsjon. Rommet stod dessverre ikke i stil. Vi skulle ha en toroms med plass til 4 voksne og to små barn. Vi fikk en én-roms med hems, og måtte leie en ekstra leilighet. Altandøren var ødelagt, og gikk ikke an å hverken lukke eller låse. En god oppussing ville hjulpet mye.

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, BO_Davoy
Christina Winther, Owner på Torpo Gjestegård, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. september 2020

Hei beklager lite info om denne leiligheten.
På disse bookingsidene er det ikke så lett å få ut nok info om at den ene leiligheten har hems,
og passer ikke til "veldig" små barn og godt voksne.

Denne Leiligheten koster kr 750 pr døgn, har et soverom med to senger + 3 senger på hems. De andre er samme pris men har ikke hems så dette er et ekstra rom for de som har eks. ungdommer med seg på tur.
Skal prøve å gi nok info på vår hjemmeside www.torpogjestegaard.com eller ta den bort fra bookingsidene.
Hadde dere sagt i fra når dere sjekket inn kunne vi har booket dere inn et annet sted eller gitt dere en god pris på en leilighet til.

Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Overnattet her på vei til endelig destinasjon. Sjarmerende innredet hotellrom og et utvalg hytter, og grillplass. Stedet ligger mellom veien og en elv som byr på flott utsikt på baksiden.

Stedet har bakeri, så frokosten blir ekstra god da.

Koselig oppholdsrom, med blanding av nytt og gammelt, og svært hyggelig betjening.

For sykkel turister er det ekstra verdi med sykkelverksted og en liten sykkel «pars cours» sti.

Noen av de nærmeste ladestasjoner (hurtiglading): Rema på Gol (BKK) og CircleK på Geilo (Ionity/CircleK)

Godt opphold!

Reisetype: Reiste alene
Takk, ChristelS794

Tusen takk for tilbakemelding :-)
Velkommen tilbake.

Anmeldt 10. august 2019 via mobile enheter

Perfekt overnattingssted når veien fra øst mot vest ble for lang for valpen vår.
Stort fint rom med super fresht bad. Hyggelige folk som driver/jobber der. Deilig hjemmebakt brød til frukost.
Det er ikke alltid lett å finne rimelig overnatting når man har dyr med seg. Her kan vi tenke oss å overnatte fler ganger.

Dato for oppholdet: august 2019
1  Takk, Daddisen