“Styr unna hvis du kan”
Anmeldelse av Elvekanten Spiseri

Elvekanten Spiseri
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Tana
Kjøkken: Norsk
Beskrivelse: Holder til på Elva Hotel Åpningstider Kafe: Man-fre 11.00 - 20.00 Lør 11.00 - 18.00 Søn Stengt
Anmeldt 13. juli 2020

Var en gjeng på 4 som stakk innom for en matbit og fikk servert reinfilet og bakt potet med vassent tilbehør.. potene var kalde og uten smak og fileten var i minste laget for den stive prisen. Multer hadde de ikke så fikk ikke smakt på desserten. Dyr opplevelse og 50 kr for brus er i meste laget for et spiseri. Betjeningen sa ikke ett ord til oss ikke et nikk eller hei, og norskkunnskapene var heller ikke på det beste. Burde vært kurset i hvordan yte service og dessuten trenger lokalet en vask, renholdet var ikke det beste og lokalet så eller ut til å blitt neglisjert da mye av det virket slitt. Er du på jakt etter gatekjøkkenmat kan dette stedet kanskje duge, men de dyre rettene på menyen bør du styre unna

1  Takk, umamisurtogsalt

Anmeldt 7. juni 2020 via mobile enheter

Måtte vente 1 time på frokost. Forandrer åpningstider på restauranten i løpet av dagen så det ikke går an å få seg tørt reinsdyrkjøtt. Må da ta til takke med pizza. Lite serviceinnstilt. Har du mulighet, kjør forbi.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, 443vebj_rnf
Anmeldt 26. juli 2019

Midt i turistsessongen kunne man forvente at det var betjening nok til å ekspedere kunder. 1 stk betjening bak disken til å motta bestillinger, flere gjester, og det gikk ikke fort for å si det sånn.
Og et smil og et "hei" er alltid hyggelig.
Tenker at ledelsen kunne ta ansvar for å kurse ansatte i kundebehandling.
3 stykket "på gulvet" som løp rundt å serverte og ryddet, og det var ikke et eneste smil å spore.
Heller ikke "værsegod" eller "takk", vanlig folkeskikk hadde vært greit.
Man kan iallefall ovenfor kunder late som at man liket jobben sin.
Man lever av kunder og ikke motsatt.
Skjerpings.
Maten var helt grei.

Takk, Mette SurreHue J
Anmeldt 25. juli 2019 via mobile enheter

Styr unna.
Vi stoppet for en varm lunsj på tur nordover, blir ikke å stoppe der flere gang. Gulvet rundt toalettet var av en eller annen grunn søkk vått! Og ingen håndsåpe. De var fri for flere ting på menyen, og bunnivået ble nådd når servitøren kom med 4 vannglass til oss, bærende i en hand, med en finger i hvert glass....

1  Takk, 636terjes
Anmeldt 2. juli 2019 via mobile enheter

Kom inn som en stor familie. Maten smakte ok, men ekstremt dyrt før gatekjøkkenmat. Vi som var en familie på 4, men to barn. Betalte neste 800kr uten drikke. Dette gjør vi ikke igjen. Vannmuggen vi fikk vann i var knust, så vannet dro andre steder enn i glasset. Andre familien vi var sammen med var av samme, alt før dyrt. De skal ha pluss før at vi fikk mat samtidig og kjapt. Og hyggelig betjening. Men verd prisen er det absolutt ikke

Takk, Goril-sv

Reisende som så på Elvekanten Spiseri, så også på

Har du vært i Elvekanten Spiseri? Del dine erfaringer!