Åpen i dag: Stengt
Oasen på Veierland

Anmeldt 29. juli 2019
larsoyvindsyvertsen
Et lite friminutt i livet

Anmeldt 21. april 2019
AndersG430
Færder Kommune, Norge

Anmeldt 29. juli 2019 via mobile enheter

Villa Veierland er et nydelig sted å besøke når man er på øya. Det serveres lett lunch og fantastiske kaker . Betjeningen er usedvanlig hyggelig .
Dette stedet bør oppleves

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, larsoyvindsyvertsen
Anmeldt 21. april 2019

Litt ekstra tid til ferga til Tenvik går, og Villa Veierland er et derved et naturlig stopp. Hyggelige folk bak disken, og en særdeles god cappuchino. Veldig fint å se at unge mennesker satser og får det til :-) Villa Veierland har blitt et flott sted, rent, ryddig og trivelig - bygget opp bit for bit etter en relativt lurvete fortid.

Dato for opplevelse: april 2019
1  Takk, AndersG430
Anmeldt 2. august 2018 via mobile enheter

Villa Veierland er en nyoppusset kafé med masse skjarm. Eierne er superkoselige og det er mye god mat å by på. De har espressomaskin og har en fantastisk iskaffe. I lokalene inne finner du masse forskjellige varer fra lokale produsenter som såpe, krukker, honning og mye mer. Er supert sted å ta en stopp på vei rundt på en idyllisk bilfri øy.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Duffnin
Anmeldt 8. juli 2018 via mobile enheter

Villa Veierland, til og med navnet smaker godt! I øyas gamle butikk har vi fått en attraktiv kafé og ny butikk! Her kan man kjøpe norske kvalitetsprodukter, fantastisk is, nydelig kaffe, god øl og noe å spise. Du kan sitte ute i hagen og kanskje få hilst på Salvador, husets påfugl, eller du kan velge å sitte inne. Anbefales uansett!

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, 587lenam
Anmeldt 17. juni 2018 via mobile enheter

Et sted man må besøke om man er på denne øya, men også vel verdt turen ens ærend. Utrolig herlig stemning, velplantet og velpleid have å hvile blikket på mens man nyter mat og drikke en sommersdag. Vi fikk Bossa Nova-konsert av svært dyktig trio fra Sandefjord under vårt besøk ved caféens 1-års jubileum, noe vi virkelig vil huske lenge. Et flott konsept!

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, ingvildharvik