“Hører med til en Veierlandtur”
Anmeldelse av Dagros Kafe

Dagros Kafe
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Veierland
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Dagtid er jo alltid hyggelig, men det er jo fordi det ligger på Veierland. Ville nok ikke hevdet seg om det lå i nærheten sv mange andre alternativer.
Rent toalett. Men noe stort matsted er det ikke. God stemning.

Takk, Geno65

Anmeldt 17. juli 2019 via mobile enheter

Hyggelig sted med hyggelige og serviceinnstilt personale. Å tilbringe ettermiddagen med mat og godt drikke er topp. Valgte Fish and chips og pizza til resten av familien. Middels kvalitet - men så var prisen også akseptabel. Helt greit. Det er stedet og sjarmen som preger stedet .

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, Per741
Anmeldt 17. juli 2019 via mobile enheter

Et hyggelig sted å lande midt på øya. Ca 300kr for stor pizza. Kjapp og hyggelig betjening. Stor og velutstyrt sandkasse for barna. Minigolf.

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, 808geirs
Anmeldt 16. juni 2019

Her kan du få en god lunsj for en rimelig penge, men vi kommer hit først og fremst fordi vi trives med stedets avslappede og hyggelige atmosfæren. Her kan vi sitte en sommerkveld å dele en flaske vin, her er det små happenings i løpet av sommeren med konserter, quiz og kulinarisk aften :-)

Dato for besøk: juni 2019
Takk, 587lenam

Har du vært i Dagros Kafe? Del dine erfaringer!