“En perle!”
Anmeldelse av Hengjo Sommerrestaurant

Hengjo Sommerrestaurant
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Hellesøy
Anmeldt 16. juli 2021

Vi hadde en fabelaktig lunsj i det flotte rehabiliterte nothenget Hengjo i Hellesøy. Fantastisk utsikt, hyggelige og sjarmerende servitører og førsteklasses mat. Vi hadde fiskesuppe, brandade og burger - alt velsmakende og tiltalende presentert.

Hengjo eies av Kystmuseet og er rehabilitert som et kulturminne. Sommerrestauranten drives fra 18. juni til 8. august.

Takk, Erik M

Anmeldt 1. juli 2021

Fantastisk mat og nydelig lokale! Søte servitører i søte uniformer, ubeskrivelig utsikt! Her kommer jeg tilbake, vil anbefale videre til alle som ønsker en super opplevelse med god mat!

Takk, B6144HAmarib

Har du vært i Hengjo Sommerrestaurant? Del dine erfaringer!