“Juli 2021”
Anmeldelse av Hengjo Sommerrestaurant

Hengjo Sommerrestaurant
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Hellesøy
Anmeldt 31. juli 2021

Perfekt sted å nyte både god mat og nydelig sjøutsikt sammen med venner eller familie. Både restauranten og maten kan anbefales.

Takk, 34randij

Anmeldt 30. juli 2021

En fantastisk fin plass Flott beliggenhet/utsikt, nydelig mat og god service! En ekstra pluss for de fine uniformene til de blide og flinke servitørene Vi kommer definitivt tilbake ☀️

Takk, Blidogglad
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk beliggenhet, nydelig mat, meget god service - en perle! Klart vært et besøk, selv om du er langt unna. Her koser man seg i stor stil!

Takk, salocinrammarit
Anmeldt 22. juli 2021

Hadde hørt om denne spesielle restauranten i idylliske Hellesøy. Mye fristende på menyen og vi gikk for Brandade Øygarden som var en variant av fiskegrateng og plukkfisk med fransk vri og frisk råkost, deilig brød og smør til. Aldeles nyyyyydelig på smak og konsistens og anbefales på det varmeste! Virkelig gourmet var det :o) Trivelige lokaler og veldig hyggelig service.

Takk, Ingrid E
Anmeldt 16. juli 2021

Vi hadde en fabelaktig lunsj i det flotte rehabiliterte nothenget Hengjo i Hellesøy. Fantastisk utsikt, hyggelige og sjarmerende servitører og førsteklasses mat. Vi hadde fiskesuppe, brandade og burger - alt velsmakende og tiltalende presentert.

Hengjo eies av Kystmuseet og er rehabilitert som et kulturminne. Sommerrestauranten drives fra 18. juni til 8. august.

Takk, Erik M

Har du vært i Hengjo Sommerrestaurant? Del dine erfaringer!