“En flott sommer opplevelse!”
Anmeldelse av Hengjo Sommerrestaurant

Hengjo Sommerrestaurant
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Hellesøy
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

En flott sommer opplevelse er å ta turen ut hit i havgapet- kombiner gjerne med en gåtur ved de ulike turstiene som er etablert i området. Restauranten gir nydelig mat, fine omgivelser, imøtekommende personale og fine uteområder. Vi spiste fiskesuppe og en av oss pizza - alt like godt. Spesielt imponert ble vi over «fiskepizza» - helt nydelig og ikke slik en kunne forestilt seg. Virkelig å anbefale :-) Spennende fargerik salat ved siden av. Ferskt brød til fiskesuppen og god alioli. Fin lekeplass like ved. Gode parkeringsmuligheter.

Takk, Norgesjente

Anmeldt 31. juli 2021

Perfekt sted å nyte både god mat og nydelig sjøutsikt sammen med venner eller familie. Både restauranten og maten kan anbefales.

Takk, 34randij
Anmeldt 30. juli 2021

En fantastisk fin plass Flott beliggenhet/utsikt, nydelig mat og god service! En ekstra pluss for de fine uniformene til de blide og flinke servitørene Vi kommer definitivt tilbake ☀️

Takk, Blidogglad
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk beliggenhet, nydelig mat, meget god service - en perle! Klart vært et besøk, selv om du er langt unna. Her koser man seg i stor stil!

Takk, salocinrammarit
Anmeldt 22. juli 2021

Hadde hørt om denne spesielle restauranten i idylliske Hellesøy. Mye fristende på menyen og vi gikk for Brandade Øygarden som var en variant av fiskegrateng og plukkfisk med fransk vri og frisk råkost, deilig brød og smør til. Aldeles nyyyyydelig på smak og konsistens og anbefales på det varmeste! Virkelig gourmet var det :o) Trivelige lokaler og veldig hyggelig service.

Takk, Ingrid E

Har du vært i Hengjo Sommerrestaurant? Del dine erfaringer!