“Koselig cafe med god mat”
Anmeldelse av Cafe Presttun

Cafe Presttun
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Ustaoset
Anmeldt 6. august 2021

Kjempe god mat og et trivelig sted. God porsjon med rømmegrøt og spekemat.
Anbefales absolutt!
God service og hyggelig betjening

Takk, Ingrid H

Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Bestillte to porsjoner med rømmegrøt og spekemat. Dessverre var porsjonen kjempe liten. Smaken var veldig god, skulle vare vært dobbel /trippel mengde. Alt lå til rette for at det kunne bli perfekt. Lokalet er veldig koselig, men de må øve seg på porsjonsstørrelser.

Takk, Anna C
Anmeldt 17. august 2020

En gammel hytte/bolig omgjort til Cafe og galleri. Ikke plass til mange, men det holder godt når solen skinner og man ta i bruk uteterrassen.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, PerRosenbladBrun
Anmeldt 17. juli 2020

Kjempegod rømmegrøt med skikkelig bra spekemat inntil! Ganske lite og søtt lokale hvor smittevernregler ble fulgt! Litt dårlig skilting inn fra vei. Grunnen til at det ikke ble 5 stjerner, er rett og slett at betjeningen ikke fikk med seg at vi bestilte en annen rett også. Innen vi oppdaget at retten uteble, var rømmegrøt spist og vi dro videre (hadde altså IKKE betalt heller)

Takk, Janne656
Anmeldt 29. juni 2022

Dato for besøk: juni 2022

Har du vært i Cafe Presttun? Del dine erfaringer!