Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Priceline
Anmeldt 26. januar 2018

Vi var der to netter. Var utmerket service og mat. Hadde egen hytte nede på stranden. Hytten er enkelt utstyrt slik man kan forvente på en øy. Renholdet kunne vært bedre på badet. Maten var veldig bra. Øya er et paradis. De arrangerer transport. Service var veldig bra.

Dato for oppholdet: desember 2017
1  Takk, FredrikJakobsen
Anmeldt 6. mai 2014

Elsker denne øya , snorkling, tur i skogen til toppen av fjellet, fantastisk utsikt,baby skillpadder, skillpadde oppdrett, oppbygging av korallene, historien til øya, menneskene som jobber her, maten er fantastisk, utrolig god mat til alle måltider,alle på øya bidrar til at du skal ha ett fantastisk opphold.kunne snakket lenge om dene flotte øya. Mange fine kosete katter på denne øya for de som er katte elskere som meg.
Ett lite minus pga støy fra flaggermus om natten.

Dato for oppholdet: april 2014
2  Takk, MaliHanne
Anmeldt 28. november 2013

Vakker, frodig, lett tilgjengelig for alle aldre. Bra mat og hyggelig service. Likte spesielt god skilpaddefarmen. 5. Desember, Kongens fødselsdag, settes alle skilpaddene ut i havet. Kommer tilbake til samme sted om et år for å legge egg. Fascinerende. Ellers har Koh Talu fine turveger og muligheter for snorkling. Vakker sandstrand. Vi kommer gjerne tilbake hit.

Dato for oppholdet: november 2013
Takk, Anne Brit H
Anmeldt 31. juli 2013

Vi kom til lunsj og ble til lunsj dagen etter. Ble hjertelig mottatt av en smilende og vennlig stab. Første stopp var servering av kald drikke med informasjon om dagens aktiviteter. Så ble vi vist til hytten vi hadde booket, Thai Villa. Nydelig beliggende med utsikt til bukten. Hytten var stor og romslig med to dobbelt senger, bad/ wc adskilt, kjøleskap, vannkoker, fin terrasse. Standarden var slitt og tydelig preget av at maur hadde fått tatt bolig for lenge siden. Dusjen hadde kun kaldt vann, toalettet fungerte tidvis. Med halve vegger mellom dusj/wc også mot nabohytten, gir det lite rom til privatliv.
Maten, lunsj og middag- buffe første dag, var langt over hva vi hadde forventet. Spennende, velsmakende og innholdsrik. Stor var skuffelsen til frokost dagen etter. Hadde kokken tatt fri? En elendig buffe, med lite utvalg utover stekt egg og stekt ris. Lunsj var like elendig. Dårlig utvalg og lite av det som var. Trist. Aktivitetene besto i snorkling og blekksprutfiske. Karaoke i den lokal baren på kvelden. Det er gratis utlån av kajak og snorkleutstyr.
Øya er en perle av et sted. Vel verd et besøk. Pris samsvarer dessverre ikke med standard og tilbud. Men likevel, vi kommer sikkert tilbake.

Dato for oppholdet: juli 2013
  • Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, Elihaf
Anmeldt 9. juli 2013

Vi var 6 personer fordelt på 2 grupper som skulle overnatte. Kom til lunsj som var grei i den forstand at maten ikke i for stor grad hadde blitt turisttilpasset. Etter lunsj returnerte båten med de fleste som var på øyen. Kokken og de som skulle stå for ettermiddagens snorkletur dro antakeligvis også. Ingen av de lovede aktivitetene var tilgjengelig. Det skyldes vekselvis skrivefeil, manglende folk, manglende båt osv. Når middagen kom ble vi servert noe av det dårligste jeg har smakt av thai mat. De som serverte var imidlertid velvillige og skaffet mer av det som kunne spises. Frokosten var bedre.

Hyttene, Thai style beach front hadde god standard i forhold til hva vi har opplevd på andre øyer.

Neste dag kom solen, flere gjester og snorkleturen som var årsaken til at vi dro til øyen. Unskyldninger for de påpekte manglene dagen før kom i bøtter og spann og fra de som hadde lovet oss aktiviteter og fra de som nå overtok. Det var både slitsomt og påfallende. Kokken kom tilbake og laget en grei lunsj.

Neste gang vi skal ta med feriegjester på snorkletur blir det Koh Tao.

Dato for oppholdet: juli 2013
1  Takk, TuridL12