Anmeldt 12. mai 2018 via mobile enheter

Hyggelig kro med greie priser og vennlig betjening. Gode senger. Rent og pent. God mat og god dansk frokost. Lett adkomst fra Bilund med taxi. Bra sted å bo dersom man skal til Legoland. Kommer gjerne igjen. Ligger

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, hermans1
Anmeldt 24. juli 2017

Vi har bodd her to ganger og har vært like fornøyd begge gangene. Rommene, og hotellet for øvrig er meget innbydende. Barna (10 og 8 år) storkoste seg. Det er lett å bli kjent med andre barn og det er mange aktiviteter for barna (lekerom, trampoline, aktiviteter i kjelleren). De serverer meget gode middager (barneporsjonene er litt store). Vi kommer gjerne igjen.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, maikva
Anmeldt 10. juli 2017

Overnattet der 8-9.7.2017. Vi (pappa og tvillinger på 6 år) hadde forhåndsbestilt gjennom booking.no. Trodde jeg hadde bodd der før, men det stemte ikke. Selve kroen ligger i gamle ærverdige lokaler og med moderne fløyer for hotellrom. Ble tatt fantastisk i mot, hyggelige ansatte hele tiden. Rommet var OK, men ekstraseng for tvilling nr. 2 gjorde det trangt. Lekerom i hotellet var engasjerende for seksåringene, men vi fant dessverre ikke noe for barn utendørs. Andre barn på hotellet gjorde at tvillingene koste seg.

Rommet var OK, men synes 1250 DK var i overkant for en natt.

Middagen var bort i mot noe av det bedre det siste året.

3-retters til under 300 DK og med egen vinmeny med 5 glass vin for også rett under 300 DK. Startet med en fantastisk forrett med hvit asparges med skinke og en grønn krem. Jeg er vant til asperges au jambon hollandaise i Montreux og dette var helt på høyden, den grønne sausen klarte å erstatte hollandaisen. Hovedretten var biff, jeg ba om nesten rå, men var mer medium. Klaget ikke fordi den fremdeles var smakfull og tilbehøret med poteter og knasende grønnsaker var bare fantastisk. Klager ikke når totalopplevelsen var god. Til dessert frukt, bær og is, alltid bra.

Når jeg kommer til Legoland igjen, kommer jeg tilbake.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, RunarAndreas
Anmeldt 2. juli 2017 via mobile enheter

Her overnattet vi tre netter i forbindelse med en tur til Legoland. Ca. 10 minutter med bil å kjøre dit fra kroa. Gratis parkering.
Kroa ligger langs veien i en typisk enkel dansk landsby. Hyggelig og rolig atmosfære. Rent og pent, men imøtekommende personale. Flott rom med god plass til 5 og gratis WiFi i tilbygget "Trælleborg". Flott og stort bad med dusj i eget "rom". Alltid ryddet og nye håndklær hver dag.
Spiste middag på kroa første dagen. God og, etter vår oppfatning, typisk dansk og hjemmelaget mat. Ikke for rikholdig meny, men det borger for kvalitet! Fint utvalg av drikke, både øl og vin. Også lokalt spesialøl.
Vi måtte reise tidlig på avreisedagen. Da tilbød de oss en eske med "morgenmat". Stod klar med kjøleelement og påsmurte smørbrød i peisestua da vi reiste. Anbefales på det varmeste!

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, Bendorth
Anmeldt 25. mai 2015 via mobile enheter

Bodde her tre netter og hadde 2 middager i restauranten. Veldig fornøyd med oppholdet og kan gjerne anbefale stedet. hyggelig og oppmerksomt personale.
15 minutter å kjøre til Legoland. Stille og rolig.
Rommet var ganske lite men helt ok med ikea-innredning og relativt nylig opppusset. Koselig kjellerstue med biljakt/dart og et treningsrom med nye apparater. Flere mindre sofasalonger også i tillegg til sitteplasser ute når været tillater det. Bassengene var ikke åpnet for sesongen enda. Stor hoppepute og noe lekeapparater i hotellhagen.
Morgenmad med nypresset appelsinjuice, hjemmelaget postei mv servert fra innbydende buffet. Godt fornøyd med middag og kvelden både mat, presentasjon og service. Godt og variert vinkart.
Rengjøring var ok, men kunne godt ha støvsuger golvteppet på rommet og redd opp øverste køyseng.

Dato for oppholdet: mai 2015
1  Takk, xxxThorsteinB