Anmeldt 7. november 2016

Dette er ikke det mest moderne hotellet og rommene har ikke vært renovert på en stund. Personalet er vennlig, og de serverer god frokost. Det ligger også en god restaurant knyttet til hotellet. Mest av alt er dette hotellet å anbefale fordi det ligger i nærheten av flere virksomheter.

Opphold: oktober 2016
Takk, frengky
Anmeldt 31. oktober 2016

Overnattet på hotellet ifm møter på Hellerup følgende dag.
Parkering rett utenfor, rask innsjekk, stort og fint rom med vindu mot bakgård. Noe spes innredning, men det får man ta med på kjøpet.
Frokost var ikke åpen før kl 0700, litt sent når man skal være på farten ferdig utsjekket 15 minutter senere. Kunne med fordel har startet tidligere. God frokost med hyggelig betjening.

Romtips: Velg mot bakgård, ut mot veien blir støyete
  • Opphold: oktober 2016, reiste på forretningsreise
Takk, RogerNormann
Svar fra ledelsen:Besvart 2. november 2016

Kære Roger Normann,
Tak for at du valgte Hellerup Parkhotel for dit ophold og tak for din anmeldelse. Ja, gratis parkering lige udenfor døren er ret unikt i Stor København i vore dage. Det er sjældent at vi hører fra folk at de ønsker morgenmad tidligere end kl. 07:00, men dette vil vi naturligvis være meget observante på og overveje at justere åbningstiderne. Velkommen at kontakte mig direkte hvis du har andre spørgsmål eller idéer til hvordan vi kan blive endnu bedre.

Håber vi snart ser dig her igen
Johan Widing, receptionschef
receptionschef@hellerupparkhotel.dk

Anmeldt 16. august 2016 via mobile enheter

Vi fikk et veldig stort rom med badekar. Rommet var fint, men dårlig belysning og badekaret var ikke godt til å stå og dusje i. Interiøret på hotellet var spesielt med Marilyn Monroe-bilder og andre effekter. Det passer kanskje ikke for alle. Frokosten hadde ikke stort utvalg, men maten var god og man kunne bestille varm frokost uten ekstra kostnad. Vi synes imidlertid prisen per natt var høy, 1795 DKK.

Opphold: august 2016, reiste som et par
Takk, M H
Anmeldt 17. mai 2016

Vi var på gjennomreise med bil og trengte parkeringsmulighet uten ekstra kostnad mens vi dro inn til sentrum på dagtid. Det fungerte meget bra, med hyppige busser til sentrum. Hotellet var utmerket på alle måter. Hellerup er jo i seg selv et lite lokalmiljø, men vi trakk selvfølgelig inn til Strøget osv på dagen. Foretrekker mer sentrale hoteller til vanlig, men dette kombibehovet løste seg godt for oss denne gangen.

Opphold: august 2015
Takk, Bjørn T
Anmeldt 1. september 2015 via mobile enheter

Rolig men likevel sentralt med masser butikker rundt hjørnet.Bra beliggenhet i utkanten av København hvis en ønsker kombinert badeferie og storby shopferie med flere strandbad i sykkeldistanse. Pluss for gratis parkering! Ok service og frokost. Rommene var store og hadde kaffe/te vannkoker. Spesielt for Marilyn Monroe fans, med fotos av henne overalt!

Opphold: august 2015, reiste alene
Takk, mariann2002