Bestill på forhånd
Hvorfor bestille på Tripadvisor?
  • Høydepunkter på turen og hele reiseruten
  • Enkel bestilling på Internett
  • Laveste pris garantert

Ulike måter å oppleve Experimentarium på
Københavnkortet
838 anmeldelser
Anmeldt 4. juli 2018 via mobile enheter

Fantastisk plass og min sønn på 8 elsket hver eneste aktivitet! Brukte nesten en hel dag... Helt enig i kommentarene om mat og restaurant... Hvis dette stedet får et tipp-topp matutvalg -så kan vi bli her enda lenger!

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, 786jannikeh
Anmeldt 11. august 2017

To barn på 11 og 9 løp rundt i yr glede: Her er det mye morsomt å gjøre, og barna løp i yr glede rundt fra post til post. Det var ekstra gøy med såpebobler, slusene på "stranden" og lag-aktivitetene i Pulstorget.

Det var mulig å lese oppslag for å forstå hva som skjer på hvert sted, men med så mange spennende ulike ting å gjøre, er det lett å løpe videre til neste, og da kommer dessverre forståelsen litt i bakgrunnen. Så da vi spurte barna hva de hadde lært etter en hel dag på experimentariet, var de ikke helt sikre. Og da hadde de hatt med seg særs interesserte "ingeniør- og lærer-voksne" som prøvde så godt som mulig å formidle forståelse og teori under veis :-)

Det er gode oppbevaringsbokser til bagasje, og det er lov å ha med egen niste.
Det kunne godt kommet bedre frem på "planlegg besøket"-delen av nettsiden, for det er jo kjempebra :-)

Et par ønsker:
* Det oppleves litt unødvendig tungvint å komme til Experimentarium som kollektivreisende. Vi tok toget til Hellerup, og måtte bruke kartet på telefonen for å finne fram. Det hadde vært fint med bedre skilting, men også bedre forklaring på nettsiden.
* På slike museer er det ofte enkelte ting som ikke virker, men her opplevde vi at det var relativt mange tekniske feil til å være et så nytt senter. Håper de ordner opp i det.

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, ieoe
Anmeldt 6. august 2017 via mobile enheter

Han på 11 gikk fort igjennom det han synes var interessant. Hun på 2,5 kunne ha vært på vannavdelingen av senteret hele dagen.
Dårlig utvalg av mat, og slapp service.

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, 817anetteg
Anmeldt 9. juli 2017 via mobile enheter

Fantastisk plass for store og små. Timene går fort her da det er mye å ta seg til. Test sansene, utforsk fysikk og generelt ha det morro! Vi har vært her i 5 timer nå og er enda ikke lei!

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, petterte
Anmeldt 17. februar 2016 via mobile enheter

Minstemann og jeg var en tur med DFDS og tilbragte dagen her. Hadde det kjempefint. Anbefales. Ta båt 992.

Dato for opplevelse: februar 2016
Takk, Trippelmor