“Service, knallgod mat og virkelig en opplevelse!”
Anmeldelse av Kaša Grill & Bar

Kaša Grill & Bar
Vurdert som nr. 1 av 16 Restauranter i Stobrec
Anmeldt 18. september 2021 via mobile enheter

For en opplevelse. Man skal være ganske forsiktig med å rute ferien sin etter TripAdvisor, men dette var litt av opplevelse. Service, kvalitet og alt. Maten (biffen) var utsøkt og av god kvalitet. Rikelig med utvalg av gode viner og drikke.

Dette ble feriens beste matopplevelse!

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, FredrikBN

Anmeldt 25. oktober 2019 via mobile enheter

En fantastisk opplevelse med utsøkt god mat, flott service, pent og rent Hver gang vi er i Stobrec må vi innom denne utrolige koselige og varme Kan anbefales på det varmeste ♥️

Dato for besøk: september 2019
Takk, Mormor1966
Anmeldt 19. juli 2019 via mobile enheter

Etter å ha lest om dette stedet bestemte vi oss for å prøve. Det overgikk våre forventninger. Fantastisk mat og service. Anbefales på det sterkeste

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, OddOlsen78
Anmeldt 4. august 2018 via mobile enheter

Fantastisk mat, god atmosfære og flott service, desserten var også god!
Dette stedet kan trygt anbefales !

Dato for besøk: september 2017
Takk, Jørgen D
Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Familie på 5 fikk en god opplevelse på denne restauranten. God mat og god service i trivelige omgivelser. Fin plass for de som ønsker grillmat. Det brukes ved til grillen

Dato for besøk: juli 2018
Takk, teoballen

Reisende som så på Kaša Grill & Bar, så også på

Split, Split-Dalmatia County

Split, Split-Dalmatia County

Har du vært i Kaša Grill & Bar? Del dine erfaringer!