Anmeldt 15. november 2016 via mobile enheter

Jeg var der med min far og lillebror og vi hadde et fantastisk opphold. Perfekt sted å være dersom man vil besøke enten preikestolen, Månafossen eller Kjerag.

Betjeningen var veldig hyggelige og serviceinnstilte. Middagen var god, men dessverre lite utvalg. Var vel kanskje 4 middager å velge mellom. Frokostbuffeen var virkelig bra og med godt utvalg, her var det lett å bli mett før vi la ut på tur.

Alt i alt en fin opplevelse her!

Opphold: oktober 2016, reiste med familie
Takk, Therese K
byrkjedalstunet-as, Informasjonssjef på Byrkjedalstunet Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. mars 2018

Anmeldt 10. november 2016 via mobile enheter

Når vi lå over fikk vi ett av de eldre rommene, men det var kjempekoselig. Varm og god atmosfære på rommene.
Fantastisk seng og dyne!

Veldig god frokost! Savnet ett par småting, men alt i alt veldig bra:)

Opphold: november 2016, reiste som et par
Takk, ninetteramadani

Anmeldt 9. oktober 2016 via mobile enheter

Vi hadde en overnatting på Byrkjedalstunet hotell i oktober i forbindelse med at vi skulle på fjelltur i Sirdal neste dag. Rommet var kjempekoselig det. Litt lite areal, men OK for en overnatting. Pent bad og rent og pent på rommet. Frokosten var enkel og meget god med blant annet nydelig "hjemmebakt" brød fra eget bakeri. Vi kjøpte med oss hvetebakst til fjellturen og det smakte fortreffelig :)

Opphold: oktober 2016, reiste som et par
1  Takk, Norw50

Anmeldt 28. august 2016 via mobile enheter

Litt lite rom - men grei standard. Kunne godt vært litt bestikk og tallerken, for å kunne dele opp medbrakt frukt. Kanskje også et par stettglass. Kjempegoe senger. Kjempegod frokost med I prisen. Kommer nok tilbake igjen ved en senere anledning.

Opphold: august 2016, reiste med familie
Takk, Gunn65

Anmeldt 17. mai 2016

Moderne sted i gammel forkledning gjør dette stedet til et supert sted og både spise og overnatte.
Vi hadde en overnatting på gjennomreise, men kunne godt ligget her i flere netter.
Supert sted for utflukter i alle retninger

• Opphold: mai 2016, reiste med venner
Takk, Hasse007