Gratis avbestilling frem til 07.08.21
Gratis avbestilling frem til 08.08.21
Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt 12. august 2019 via mobile enheter

Et flott sted som absolutt bør oppleves - vi hadde to gjeiter rett utenfor rommet. Rommet var rent og moderne og sengen var himmelsk (himmelseng). Litt knirk i gulv og vegger men det er jo bare hyggelig. Dessverre kom vi 2 minutter for seint til middag som stengte allerede klokken 2100 - dette trekker ned på et ellers positivt totalinntrykk. God frokost. Betjening vennlig men ikke noe mer.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, Ellen B
Anmeldt 5. august 2019 via mobile enheter

Vi gikk innom etter å ha gått en lang tur, å ble gledelig overrasket over å finne varm vegetarrett på menyen. I tilegg var det merket med allergener under hver rett på menyen. Veldig god mat og service. Koselig sted

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, RaggiTe
Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

Bestilte på telefon, da jeg hadde med hund.
Rommet vi fikk hadde flisegulv, rent og delikat. Utenfor bodde noen geiter i et lite hus.
Vi hadde utgangsdør rett ut, dette passer oss fint.
Rommet var rent og pent, og uten sengetepper
Frokosten var bra Servicen var helt bra.
Hotellet ligger tett ved vegen, men det gir en følelse av å være langt ute i naturen.
Anbefaler å kjøre opp til Gloppedalsura (4min)

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, UnniNorway
Anmeldt 16. september 2018

Spennende hotellkonsept med rom fordelt over flere historiske bygninger. Veldig rent og helt nyoppusset rom. Romslig og godt bad. Stor flatskjerm med mange kanaler. Meget spennende og kjempestort butikkonsept med mye spennende varer å velge mellom både for liten og for stor. Hele komplekset var et stort og spennende historiesenter med et overveldende handelshus og stor restaurant. Frokosten var fantastisk med veldig mye godt å velge i. Supert hjemmebakt brød. Men..., vi måtte legge oss sultne om kvelden etter ankomst. På døren inn til resepsjonsområdet viste et oppslag at restauranten var åpen fram til kl 2100 på søndager i september. Kl 2010 gikk bort til restauranten for å spise, men da ble vi møtt i døren av en ansatt som kunne fortelle at restauranten stenger kl 2000 på søndager i september. Vi pekte da på plakaten, og den ansatte sa at tidspunktet på plakaten ville bli endret i morgen. Vi spurte etter matalternativer i området, men det nærmeste gatekjøkken var visstnok i Ålgård. Vi hadde gledet oss til elgsteik og et godt glass vin, men endte opp med hvert vårt eple på rommet. Dette trekker naturlig nok ned vårt helhetsinntrykk av hotellet (valuta for pengene).

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Per-Arthur
Anmeldt 29. august 2018 via mobile enheter

Fantastisk flott plass å bu, idyllisk. Savnet litt ventilasjon på rommet, men ellers veldig bra. Gode senger. Var i bryllup i Gloppehallen, og fekk servert knall god mat litt smil og gjestfrihet kunne vert bedre fra betjening/personell, men heilt ok. Takk for EiT fint opphold.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, LivS142