Gratis avbestilling frem til 27.08.22
Gratis avbestilling frem til 24.08.22
Gratis avbestilling frem til 27.08.22
FindHotelUSD 164
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig hotell i nydelig omgivelser. Rommet var kjempekoselig og i god standard. Gir et ekstra pluss for god «gammeldags» husmannskost på menyen - kjøttkakemiddagen var fortreffelig, og det samme synes samboeren om fjellauren :) anbefales varmt.

Takk, Idabk
Byrkjedalstunet Dirdal, Eier på Byrkjedalstunet Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. november 2021

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gleder oss til å se dere på Byrkjedalstunet igjen :)

Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelig sted. Vi bodde på familierom som så ut som vanlige hotellrom og virket veldig nyoppusset. Rene og store rom. Koselig hyttetun med geiter. Frokosten var kjempegod, litt minus for at man måtte bruke engangshansker for å ta mat med. Flere som skulle gå gang nr to som ille brukte det…

Takk, 469maritl

Tusen takk for hyggelig omtale.
Vi ser stadig vekk på muligheter til å håndtere pandemien på best mulig måte.
Velkommen tilbake!

Anmeldt 22. juni 2021 via mobile enheter

Kjempe koslig plass, rent og delikat. Til å være et slikt hotell.

Men det får likevel kun 3 av meg, da vi som gruppe savnet et sted å samles. Rommene var for små, kun plass til maks 4 om 2-3 stk satt i sengen. Pinnestolene i resturanten ble for vonde for eldre foreldre.
Da vi spurte om vi kunne samles i ett av husene, i en åpen gang, ble den hyggelige servitøren fra dagen før forvandlet. Det var IKKE greit og det måtte vi IKKE finne på. Nei nei nei! De var er hotell, et ANNERLEDES Hotel.

Det hadde holdt med et vennlig svar og vi hadde forstått. Den opplevelsen med denne mannen la en demper på min opplevelse hvertfall, så jeg skal nok aldri dra dit med gruppe mer. Og heller ikke alene da det er mange andre plasser jeg heller vil reise til igjen, som behandler en med respekt uansett.

Men utover det, og om en ikke må utfordre eller tør å face en stresset servitør/resepsjonist, kjør på .
Det er nok noe slik på mange plasser. Så konklusjonen er vel at grupper må finne seg andre plasser å møtes sosialt på.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, Jet65158070719
Byrkjedalstunet Dirdal, Eier på Byrkjedalstunet Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. desember 2021

Hei, så kjedelig å høre at dere fikk en dårlig opplevels.
VI har flere rom med sofagrupper og vi har flere rom med gode stoler, og neste gang har vi kanskje til og med en lounge, eller en liten seter dere kan møtes i. Jeg håper dere tør å komme tilbake. Vi skal gjøre vårt beste for å rette opp inntrykket og lage en fin opplevelse for dere.

Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde store forventninger til denne, vår innledende overnatting, på en ukes vestlandstur.
Jeg hadde hørt om de spesielle rommene holdt i tradisjonell stil med himmelsenger og laftede småhus. Bildene og beskrivelsene lovet godt.
Vi hadde bestilt et superior rom for å være sikre på å få et hyggelig rom.
Superior rommene lå i et nyere bygg og var store, men det var det. Ingenting ekstra, utenom en vannkoker og noen poser med te og kaffe. Ikke kjøleskap, tøfler, morgenkåpe. Ingen mulighet til å åpne vindu på gløtt. Kun en verandadør som gikk ut til en felles svalgang .

Hvis man ser bort fra denne skuffelsen så er stedet absolutt verdt et besøk.
Det ligger idyllisk til mellom høye fjellsider og med geiter og høner som barn og voksne kan titte på.
Betjeningen er vennlig, personlig og tilstede.
Coronafrokosten er helt grei. På et slikt sted hadde jeg forventet meg mest lokalproduserte varer, men forstår at det er mange hensyn å ta. Eggerøren er av den beste jeg spist på norske hotell.
Middagen ble 50% vellykket. Fiskesuppen var meget god, dampet aure hadde fått altfor lang oppvarming slik at den ble tørr.

Pluss for beliggenhet og serviceminded ansatte.

1  Takk, QExcellent

Takk for konstruktive tilbakemelding, vi ser på hvordan vi kan informere og forberede våre gjester på hva som møter de. Det er ikke alltid like lett med halve hotellet i gammel stil, og våre nye rom.
Dere er hjertelig velkommen tilbake, men ring gjerne inn bestillingen, så skal vi nok få dere inn på rett type rom.

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Store gode rom, romslig bad, fantastisk god seng. Rene og innbydende rom.

«Coronafrokosten» var veldig god: pålegg, grønnsaker, egg, bacon, valgfri drikke servert på bordet.

Ungen elsker geita, leketraktorne og å dyppe sine egne lys i lysstøyperiet.

Betjeningen var hyggelige, men ikke mer.

Et annerledes hotell i et fantastisk område, med god bakst og fine rom.

Takk, maleneul

Tusen takk for at dere kom, vi kan bare bli bedre