“Absolut verdt å prøve! Nydelig mat og hyggelig vertskap!”
Anmeldelse av Fantasigården

Ingen bilder tilgjengelig
Har du et bilde?
Legg det til.
Fantasigården
Vurdert som nr. 2 av 4 Restauranter i Hell
Anmeldt 7. november 2018

Vi var en gruppe seminardeltagere som spiste middag på Fantasigården. Ble hentet med minibuss fra hotellet på Værnes.. Fantasigården er et hyggelig og rustikt lokale, med god akustikk, hvor det var mulig å snakke sammen under måltidet. God adkomst, også egnet for rullestolbrukere. Vi fikk en meget velsmakende treretters middag,med rause porsjoner. Godt utvalg av drikke, Her er noe for enhver smak. Verten hadde laget en underholdende quiz, som bidro til latter og god stemning. Anlegget innholder også et spa, som så meget bra ut! Stedet har også fasiliteter for større arrangement! Kommer gjerne tilbake hit!

Takk, M780
Anmeldt 5. mars 2018 via mobile enheter

Fine lokaler, og maten var veldig god. Hyggelige ansatte. Magisk opplevelse. Fantastisk område, god atmosfære.

Dato for besøk: mai 2017
1  Takk, 413eirinl
Anmeldt 30. september 2017

Stedet er en låve fra 1800-tallet som er ombygd til en restaurant. Det har blitt et stemningsfullt sted med særpreg.
Maten som ble servert var velsmakende, og store porsjoner. Servicen var perfekt, passet perfekt til atmosfæren på stedet.

Dato for besøk: september 2017
1  Takk, Hurragutten

Reisende som så på Fantasigården, så også på

Har du vært i Fantasigården? Del dine erfaringer!